پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بنیاد گفتمان سازی آیت الله شجاعی باید در ساری تاسیس شود

4
  1.  یک فعال سیاسی اجتماعی با بیان اینکه آیت الله شجاعی کیاسری از شخصیت های برجسته مرکز مازندران است، گفت: بنیاد گفتمان سازی آیت الله شجاعی کیاسری باید در ساری تاسیس شود.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با استناد  اظهار داشت: حضرت آیت الله شجاعی کیاسری تنها شخصیتی در استان و کشور(از بخش چهاردانگه) بود که کرسی مجلس را برای نمایندگی نمی خواست و به همین خاطر گفتمانی منطبق بر عدالت و حقوق مردم و ارتباط صحیح بین مردم و حکومت را براساس منویات امام راحل و رهبری معظم پیگیری می نمودند.

وی بابیان اینکه به دلیل فقدان چنین تفکری در مرکز استان متاسفانه شیوه رقابت های انتخاباتی در ساری و مازندران که نماد علویان در کشور است به انحراف رفت؛ افزود:گفتمان قدرت های انحرافی و ثروت های باد آورده در این شهرحاکم شده است.

بابایی کارنامی گفت: به همین خاطر معتقدم به دلیل عدم پیگیری و استمرار این شخصیت بزرگ و اندیشمند و فرزانه و مفسر قرآن حتی در نزد نزدیکترین انسانها به این عالم جلیل القدر به خصوص بعد از فوت ایشان مغفول مانده است.

این فعال سیاسی اجتماعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم یک بنیاد گفتمان سازی به نام آیت الله شجاعی کیاسری در مرکز مازندران تاسیس گردد تا از سوابق این شخصیت بزرگ برای علاقمندان به آزادی، انسانیت و اسلامیت با رعایت منشور انقلاب اسلامی به یک الگو تبدیل شود.

وی بیان داشت: از جناب دکتر عبوری شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر خواستارم که یک میدان اصلی و مهم و یا یک خیابان اصلی شهر را به نام آیت الله شجاعی که حقیقتا مایع مباهات مردم ساری قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود نام گذاری کنند و در پایان از برادر بزرگوار محمدی کیادهی به عنوان رئیس ستاد برگزاری چهارمین سالگرد آیت الله شجاعی کیاسری تقدیر و تشکر می کنم.

4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جنابعالی که اینطور صحبت میکنید ورقابت های انتخاباتی رو زیر سوال بردید به عنوان کاندیدا تبلیغات درست ورقابت سالم انتخاباتی رو رعایت کردید ؟شما حتی به دوست و نزدیکترین فرد به خود که رشد سیاسیتون رو مدیون ایشون هستید فقط در صدد تخریب وتهمت زدن به کاندیدای دیگر بودید صحبت کردن راحت وآسان هست کاش عامل به حرفتون بودید ونه فقط در شعار وحرف در عمل هم نشون میدادید ما که عکسشو در تبلیغات انتخاباتی شما دیدیم وشنیدم جز تهمت وتخریب دیگران چیزی از شما ندیدیم ونشنیدیم

  2. ناشناس می گوید

    آیا سایت چهار دانگه نیوز بی طرفانه وبی غرض وطبق وظیفه وتعهد رسانه ای پیام رو درج میکنه ؟انشاا..که اینطور باشه

    1. سعید می گوید

      اقای بابایی خودتون در اداره کار از حق اولیه کارگران دفاع نمیکردی و همسو با نظر پایمال کردن حق کارگران بودید حالا صحبت از گفتمان و شخصیت روشنفکری به خودتون گرفتید که اصلا این لباس برازنده شما نیست

  3. رضا می گوید

    اقای شجاعی که فوت کردند کدام گفتمان شما صحبت میکنید که باید تاسیس بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.