پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

8200 ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج در مازندران برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت شعار امسال هفته بسیج است اظهار داشت: هفته گرامی‌داشت بسیج از فردا در مازندران آغاز می‌شود.

وی افزود: تصویری امیدبخش، خدمت آفرین و نشاط بخش از بسیج در جامعه نشان دهیم و بسیج در سخت‌ترین عرصه‌های انقلاب نقش آفرین بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر انقلاب اسلامی، بسیج است، تصریح کرد: بسیج یک الگوی کارآمد برای جامعه بوده و مهم‌ترین مولفه قدرت جامعه ما محسوب می‌شود.

محمدرضایی با بیان اینکه بسیج می‌تواند در کنار هم دستگاه‌های اجرایی برطرف کننده مشکلات جامعه باشد، افزود: بسیج رقیب دولت نبوده و ظرفیت گسترده بسیج برای تقویت اعتقادات دینی و نظام اسلامی باید استفاده بهینه شود.

وی با اعلام اینکه غفلت از بسیج 20 میلیونی عقب ماندگی را در عرصه‌های مختلف کشور را به دنبال دارد گفت: تفکر بسیج اکنون از جغرافیای انقلاب اسلامی عبور کرده و حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان محصول تفکر بسیجی است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه 8200 برنامه ویژه بزرگذاشت هفته بسیج امسال در مازندران برگزار می‌شود، افزود: اردوهای فرهنگی و تربیتی در تمامی شهرهای استان با 207 مورد در این هفته برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری 150 اردوی جهادی، 146 یادواره شهدا، 567 مسابقه ورزشی، افتتاح 34 باب پایگاه مقاومت، افتتاح سالن ورزشی در 6 شهرستان استان در هفته بسیج امسال خبر داد و گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در 18 شهرستان مازندران با 50 مورد برگزار می‌شود.

محمدرضایی با بیان اینکه همایش‌های فرهنگی متعدد در همه شهرستان‌های استان در هفته بسیج امسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های معظم و شهدای استان در هفته بسیج با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

وی به توزیع 700 سبد کالا و 500 فقره جهیزیه برای افراد نیازمند در هفته بسیج امسال اشاره کرد و گفت: سپاه مازندران از 600 طرح علمی و پژوهشی استان حمایت مادی و معنوی کرده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.