پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زنگ آغاز سال تحصیلی1397 همزمان با سراسر کشور در مدارس منطقه چهاردانگه نواحته شد

0

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در این مراسم که با حضور میهمانان و مدعوین ازجمله بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه، شهردار شهر کیاسر، مسئولین ادارات بخش چهاردانگه، مدیر، دبیران و همکاران محترم این واحد آموزشی و کلیه دانش آموزان راس ساعت 30/7 آغاز گردید، ابتدا آیاتی چند از  کلام الله مجید توسط یکی از دانش اموزان تلاوت شد، سپس سرود جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

 در ادامه شکراله شریعت نژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم به مدعوین,تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به طرح چشم انداز برنامه های سال تحصیلی جاری و نکاتی پیرامون مسائل تربیتی و آموزشی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس پرداخت.

 دکتر مرتضی جعفری بخشدار بخش چهاردانگه با ذکر احادیث و روایاتی پیرامون ارزش علم آموزی و تعلیم و تربیت سخن گفت و نقش اولیا و معلمان را در تربیت اسلامی دانش آموزان مهم برشمرد و توسعه و پیشرفت هرجامعه ای را مستلزم نظام آموزشی قوی دانست وگفت برای تحقق این امر در تامین زیرساخت های لازم باید حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش  شود تا فرزندانی سالم را برای آینده کشور بسازیم.

وسپس علیجانی رییس اداره آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان داستانی گفت: شما دانش آموزان با تحصیل علم و دانش، باید برای پیشرفت و تعالی میهن اسلامی تلاش کنید، شما دانش آموزان آینده ساز این کشور هستید و مدیریت نظام در آینده به شما سپرده می شود.

در مراسم پایانی زنگ مهر توسط بخشدار بخش چهاردانگه و دیگر مسئولین منطقه نواخته شد ودانش آموزان در قالب صفوف منظم، پس از عبور از زیر قرآن کریم ، در کلاس‌های درس خود حاضر شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.