پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

700 خانواده شهدای دفاع مقدس مازندران سرکشی می‌شوند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی امروز در دیدار فرماندهان و افسران نیروهای مسلح مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: دیدار امروز در حقیقت تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بوده که به ایشان عرض کنیم ما سربار نظام هستیم و حاضریم برای دفاع از کشور جانمان را فدا کنیم.

وی افزود: مراسم و برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس با شکوه در حال اجرا بوده که 13 کمیته استانی و شهرستانی در این زمینه تشکیل شد.

ملکی گفت: بیش از پنج هزار برنامه با  60 عنوان از رامسر تا گلوگاه مانند یادواره شهدا، ورزشی، فرهنگی در روستاها، دانشگاه‌ها در سطح استان در حال اجرایی شدن است.

ملکی افزود: در روز 31 شهریور رژه نیروهای مسلح با صلابت برگزار شد و در آمل نیز  برنامه حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت با شکوه بی‌نظیری اجرا شد. مردم با بصیرت و فهیم ما در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر شهدا حضور داشتند.

وی گفت: زنگ مقاومت و ایثار و شهادت در مدارس استان نواخته شد تا دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: چهارشنبه این هفته نشست با علمای دفاع مقدس با کمک بسیج طلاب در سالن غدیر سپاه استان برگزار می‌شود و در روز پنجشنبه نیز غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با 700 خانواده ایثار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مازندران تصریح کرد: ساخت و اتمام فاز نخست این پروژه فرهنگی وارد یازدهمین سال خود شده که باید همت کنیم تا بودجه  کافی به این امر اختصاص یاید تا فاز یک و دو به اتمام برسد.

وی بیان کرد: فاز سوم این پروژه با عنوان مازندران در گذر تاریخ بوده که موضوعاتی مانند حکومت علویان، نمادها، نقش مردم در پیروزی انقلاب، اعزام به جنوب و هفت تپه انجام شد که با تعامل شهرداری می‌توانیم اقدامات مناسب صورت دهیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.