پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساخت مرکز بین المللی تجاری ساری پیشرفت ۴۰ درصدی دارد

فرماندار ساری گفت: مرکز بین المللی تجاری شهرستان پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و سبب اشتغال ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم می شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه: احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه مرکز تجاری بین‌المللی ساری شامل مرکز نمایشگاهی، مرکز همایش‌ها و هتل از آبان ماه سال گذشته در محور دریا در دست احداث است، گفت: سرمایه‌گذار وعده داده مرکز نمایشگاهی این پروژه، زمستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه اسکلت طبقه نخست این پروژه تمام‌شده، افزود: سفت‌کاری و کرسی چینی در حال انجام است و سرمایه‌گذار وعده داده مرکز نمایشگاهی این پروژه، زمستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پروژه مرکز تجاری بین‌المللی شامل مرکز نمایشگاهی، مرکز همایش‌ها و هتل در متراژ ۵۰ هزار مترمربع شامل مرکز نمایشگاهی، هشت سالن در مرکز همایش‌ها  با ظرفیت‌های مختلف و هتل چهار طبقه است.

این مسئول بابیان اینکه مرکز همایش‌های این پروژه، یک‌فاز بعد از افتتاح مرکز نمایشگاهی، به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ۳۰۰ نفر به شکل مستقیم در این پروژه مشغول به کار هستند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مرکز استان، نیازمند احداث چنین پروژه‌ای بود، ادامه داد: هرساله در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در مرکز استان با مشکلاتی مواجه بودیم و نیاز به داشتن مرکز نمایشگاهی، همواره از سوی بزرگان و مسئولان ارشد استان، مورد گلایه بود.

وی بابیان اینکه ظرفیت‌های صادراتی شهرستان ساری، می‌طلبید در فضای بهتری در معرض نمایش قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پروژه مرکز تجاری بین‌المللی این فضا را در اختیار صنعتگران، هنرمندان، فعالان عرصه فرهنگی، صادرکنندگان، تولیدکنندگان و … قرار می‌دهد و این افراد می‌توانند در فضایی مناسب با شدن فرهنگی و صنعتی مرکز استان، به نمایش آثار خود بپردازند.

فرماندار ساری گفت: تدبیر دولت در حمایت از بخش خصوصی و ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران را ترغیب به انجام پروژه‌های بزرگ و اساسی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.