پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش چهاردانگه از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی برخوردار است

بخش چهاردانگه از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی برخوردار است

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: احمد حسین‌زادگان امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چهاردانگه در سالن همایش فنی‌حرفه ای این بخش اظهار داشت: بخش چهاردانگه از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی برخوردار بوده و باید برای توسعه فعالیت‌های مربوط در این بخش راهکارهای لازم را ارائه کرد.

 

وی با بیان اینکه رویکرد نظام مبتنی بر محرومیت‌زدایی و ریشه‌کن کردن فقر در جامعه است، افزود: همه مسئولان باید در راستای کاهش و ریشه کن کردن فقر در جامعه مشارکت کنند.

 

فرماندار مرکز استان با اعلام اینکه به برخی از روستای‌های مرکز استان در بخش آب شرب با مشکل مواجه هستند، افزود: امسال اعتباری مناسبی در بخش  تامین آب شرب اختصاص یافته و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آب شرب شهرستان ساری را برطرف کنیم.

 

حسین‌زادگان  با بیان اینکه پروژه کویر تا کرانه با حضور تعدادی از فرمانداران مازندران و سمنان بر استفاده از ظرفیت های گردشگری این دو استان و دستیابی به توسعه اقتصادی برگزار شده است، تصریح کرد: دو استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه میراث فرهنگی و صنعت گردشگری دارند و می‌توانیم در  قالب این پروژه در حوزه بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه گذار وارد شویم.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی در منطقه چهاردانگه شهر کیاسر آغاز شده است و هم‌اکنون عملیات لوله‌گذاری در شهر کیاسر در حال انجام است، افزود: بزودی عملیات گازرسانی در روستاهای منطقه نیز آغاز می‌شود.

 

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه  در هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی شیبدار بخش چهاردانگه درختان سیاه ریشه کشت شده است، افزود: دولت در بخش کارآفرینی و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری در مرکز استان برای اشتغال جوانان تسهیلات پرداخت می‌کند تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

 

در پایان این مراسم از اسماعیل امینی بخشدار سابق چهاردانگه تقدیر شد و سید محمد حسین سلطانی کنتایی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی  شد.

 

1 نظر
  1. احمدی می گوید

    درود فراوان به آقای حسین زادگان با حسن انتخابشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.