پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

399 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستا های بخش چهاردانگه ثبت نام کردند

0

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: 399 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش چهاردانگه ثبت نام کردند.

وی گفت: 10 نفر از نامزد ها برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستا خانم و 389 نفر آقا هستند.

مسئول سیاسی بخش تعداد روستاهایی که در آنجا انتخابات شورای اسلامی برگزار می شود را 72 روستا اعلام و اظهار داشت: خوشبختانه در تمام روستاهای واجد شرایط، تعداد کاندیدا به حد نصاب رسیده و انتخابات 29 اردیبهشت انشا الله به خوبی و در سلامت کامل برگزار می شود.

سلطانی در باره ازدحام ثبت نام کنندگان در روز پایانی ثبت نام گفت: چون زمان ثبت نام در زمان تعطیلات عید نوروز بود، به همین دلیل ازدحام ثبت نام کننده در روز پایانی بسیار زیاد بود. همچنین فقط 34 نفر از طریق پیشخوان دولت نام نویسی کردند و بقیه به صورت حضوری در بخشداری اقدام به ثبت نام کردند.

بخشدار چهاردانگه در باره تعداد نامزدهای شورای اسلامی شهر کیاسر گفت: افراد متقاضی برای شرکت در انتخابات شورای شهر کیاسر در فرمانداری شهرستان ساری ثبت نام کردند و تعداد آنها 22 نفر می باشد.

سلطانی گفت: حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری در مدت زمان ثبت نام نامزدها از بخشداری چهاردانگه حمایت کامل نموده و از مساعی ایشات تقدیر و تشکر می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.