پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای اقتصاد مقاومتی باید اعتقادی وارد میدان شد

نماینده ولی‎فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، گفت: برای اقتصاد مقاومتی باید از همایش‎ها و شعار خارج شد و اعتقادی وارد میدان شویم، برای رفع مشکلات و دردهای مازندران نیز جلساتی با خواص برگزار می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فارس، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به موضوع برجام و اینکه آمریکا پای حرف خود در برجام نمانده است و نباید گول دشمن را بخوریم، اظهار کرد: آنها شیطان، ملحد و از خاندان ابوجهل هستند، لذا آنچه که روزگاری علیه پیامبر به‌کار گرفته شد، امروز همانند مشرکان علیه ایران اسلامی و رهبران ما به‌کار گرفته‎اند، اما همان‌گونه که نتوانستند در برابر دین خدا بایستند، امروز نیز نمی‌توانند مردم را از خدا، قرآن و امام خمینی (ره) جدا کنند، زیرا در ۳۷ سال مشخص شده است.

 

وی با بیان اینکه ما همگی بسیج شده و جنگ هشت ساله را مدیریت کردیم، افزود: امروز نیز باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم، زیرا دشمن برای ما کاری جز توطئه، تسلیم و ذلت نمی‌خواهد، خدا تاکنون ما را یاری کرده، همچنان نیز ما را کمک کرده و از این پیچ تاریخی عبور کرده و روسیاهی به ذغال می‌ماند.

 

امام جمعه ساری با تبریک ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه مبارکی است و دعاها و روزه‌های آن را فراموش نکنیم، ببینیم که چه کرده‎ایم و مقصد ما کجا است، رابطه خود را با خود و سپس با خدا مشخص کنیم، بدانیم آنکه به سوی غیر خدا رفت، خسران می‌بیند.

 

نماینده ولی‎فقیه در مازندران با اشاره به شهادت مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی، اظهار کرد: شعر، نثر، خطابه، فیلم خوب و … از هنرهای فاخر هستند، هنر واقعی آن است که انسان مالک نفس خود باشد، البته هنر اسلامی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده و مسئولان باید بیشتر هنرهای فاخر را ترویج کنند.

 

وی با بیان اینکه باید در عمل به فرامین و شعارهایی که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال بیان می‎فرمایند، توجه کنیم، افزود: باید بپرسیم که چرا به‎طور واقعی نمی‎توانیم به این شعارها عمل کنیم، در مقابل عده‎ای که به صورت اعتقادی با این شعارها برخورد کرده و تکلیف‎گرا هستند، افرادی هستند که به دنبال بهانه رفته، بی‌اعتنا بوده و سلیقه‎ای عمل می‎کنند، لذا همه باید اعتقادی وارد عمل شوند تا کارها لنگ نماند.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: با همایش و شعار نمی‎توانیم اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم، باید ببینیم که در مازندران در کجا هستیم، آیا منابع و نیروی کار نداریم، ببینیم بلا، گرفتاری و پسروی ما در چیست؟

 

وی در پایان گفت: باید برای رفع این دردها با خواص بنشینیم، لذا ان‌شاالله به‌موقع جلساتی را با خواص برای رفع مشکلات با بهره‎گیری از فرامین رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی برگزار می‌کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.