پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استانداراستاراخان روسیه به استاندارمازندران پیام تبریک سال نو فرستاد

استانداراستاراخان روسیه همزمان با سال نو پیام تبریکی را برای استاندار مازندران ارسال کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،آلکساندر ژیلکین استاندارآستاراخان روسیه درپیام تبریکش به ربیع فلاح استاندارمازندران به مناسبت سال نو که صبح امروزاز طریق دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مازندران به ایشان تقدیم شد، برهمکاری بیشتر اقتصادی بین استان های آستاراخان و مازندران تاکید کرد.

در پیام استاندار استاراخان ضمن تبریکات صمیمانه دولت و مردم این استان به مناسبت عید نوروز نوشته شد: اجازه می خواهم که در این روز خجسته برای جنابعالی، همکاران شما، اقوام و نزدیکان و همچنین برای تمام شهروندان استان مهربان مازندران در سال نو آرزوی سعادت، تندرستی و کامیابی نمایم.

امیدواری خود به همکاری پر ثمر و اطمینان از اینکه مشارکت بین استان آستراخان و استان مازندران بر پایه دوستی و درک متقابل توسعه پیدا خواهد کرد را ابراز می نمایم.

استاندار استاراخان روسیه دراردیبهشت ماه سال ۹۳ بنا به دعوت استاندار مازندران به این استان سفر کرد و استاندارمازندران نیز بهمن ماه سال ۹۳ به استاراخان رفت.

تبادل تجاری بین دو استان مازندران و استاراخان روسیه باعث شد تا سرای تجاری بازرگانان دو استان در شهر آستاراخان و ساری برای گسترش مبادلات ایجاد شود و همچنین بنا به درخواست تجارمازندرانی خط پروازی نیز از تهران به صورت مستقیم به آستاراخان برقرار شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.