پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کنگره ملی امامزاده عباس (ع) ساری امسال برگزار می‌شود

با پیگیری اوقاف ساری و تشکیل هیئت امناء کنگره و دبیرخانه دائمی، کنگره ملی امامزاده عباس (ع) در سال ۹۵ برگزار می‌شود.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌زادگان به همراهی محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از اجرای برنامه نوروزی در قالب طرح آرامش بهاری آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری بازدید کردند.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان حضور می‌یابند، اظهار کرد: سازمان اوقاف با تهیه طرح آرامش بهاری قدم بسیار مثبتی در جهت آسایش و رفاه زائران برداشته است که اوقاف ساری هم در اجرای این طرح موفق عمل کرده است.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه امامزاده عباس (ع) از بارگاه‌های مهم و اماکن ارزشمند این شهرستان است، افزود: با توضیحات مدیر آستانه درباره شناخت این امامزاده، باید کنگره امامزاده عباس (ع) با همکاری اوقاف و همه نهادهای فرهنگی این استان برگزار شود.

 

وی ادامه داد: با پیگیری اوقاف ساری و تشکیل هیئت امناء کنگره و دبیرخانه دائمی، کنگره ملی امامزاده عباس (ع) در سال ۹۵ برگزار می‌شود.

 

فرماندار ساری به پیشنهاد مدیر آستانه درباره برگزاری یادواره شهدای بزرگ در این آستانه جواب مثبت داد و به رئیس بنیاد شهید ساری که در این بازدید حضور داشت گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این سال در این آستانه برگزار شود برگزاری یادواره شهدای بزرگ است که  پس از پایان برنامه نوروزی باید جهت برنامه‌ریزی دست به کار شد.

 

به گزارش فارس، در این دیدار حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری رئیس اداره اوقاف ساری گزارش کاملی از اجرای طرح آرامش بهاری و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را بیان کرد.

 

 

1 نظر
  1. موسوي می گوید

    مفهوم شهدای بزرگ چیست؟ آن زمان که همه ی اقشار با هر دین و مذهب برای دفاع عازم جبهه های حق علیه باطل می شدند همه یک رنگ بودند اما اکنون واژه های جدیدی هر روز اختراع می شود مثل بزرگ ، اولین و دومین و …
    نکته ی جالب فرماندهان جوان دفاع مقدس بودند که با شجاعت کم نظیری دفاع جانانه را پیش می بردند اما اگر حالا یک جوان بخواهد وارد عرصه ای مثلاً سیاست شود او را به کم تجربگی و حتی بچه بودن متهم می کنند !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.