پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ هزار مسافر از طریق هواپیما در مازندران جابجا شدند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه‌های استان در نوروز امسال، گفت: بیش از ۱۰ هزار مسافر از طریق هواپیما در مازندران جابجا شدند.

0

 

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران, موسی مشازمینی اظهار داشت:استقبال مسافران نوروزی با پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین المللی ساری قابل قبول بوده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای ورودی و خروجی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هفتم فروردین ۹۵، ۸۸ پرواز بوده است, افزود: هفت هزار و ۷۱ مسافر ورودی و خروجی پروازهای داخلی و دو هزار و ۶۵۶ مسافر ورودی و خروجی پروازهای خارجی از فرودگاه ساری جابجا شدند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: از فرودگاه‌های مازندران امسال در پروازهای ورودی و خروجی، مسافران ورودی و بار مسافران رشد چشمگیر را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

 

وی با بیان اینکه با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه‌های استان و انجام زیرساخت‌ها برای رفاه حال مسافران نوروزی در هر سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر و با توجه به اینکه  مازندران قطب گردشگری کشور است, پیش بینی مسافران نوروزی را از طریق پرواز داشتیم.

 

مشازمینی با اشاره به اینکه در سال گذشته افزایش چند خط پروازی داخلی از فرودگاه ساری برای رفاه حال شهروندان انجام شد, افزود: تلاش خواهیم کرد که در سال ۹۵ شاهد برقراری چند خط پروازی خارجی از فرودگاه بین المللی ساری باشیم.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران, گفت: فرودگاه‌های نوشهر و رامسر از سال‌های گذشته شاهد مسافران نوروزی و گردشگران زیادی بوده و امسال در این دو فرودگاه در غرب مازندران مسافران و گردشگران نوروزی از طریق پرواز استقبال خوبی داشتند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.