پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل ۳۵ پرونده تخلف صنفی در ساری

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت ساری از تشکیل ۳۵ پرونده تخلف تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از بازرسی ۱۳۰ واحد صنفی و غیرصنفی در شهرستان ساری در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

 

وی اظهار کرد: در راستای نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی، پذیرایی و سایر کالاهای پر مصرف و ایجاد فضای آرام در سطح بازار در این ایام ۳۵ پرونده تخلف تشکیل شد که ارزش آنها بیش از ۲۰ میلیون ریال است.

 

هادی‌نژاد تصریح کرد: تخلف‌های شناسایی شده مربوط به واحدهای میوه‌فروشی، شیرینی و آجیل، پوشاک و کفش، رستوران‌ها، پلاژها و اسکله دریا بوده است.

 

این مسئول افزود: در ایام تعطیلات نوروزی مسئولان کشیک در اداره حضور دارند و به گزارشات واصله به واحد ستاد خبری (تلفن ۱۲۴) رسیدگی می‌کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری افزود: روزانه یک تیم بازرسی برای همکاری با ستاد تسهیل خدمات سفر مستقر در فرمانداری و یک تیم به تعزیرات حکومتی برای بازرسی از واحدهای اقتصادی در قالب گشت مشترک اعزام می‌شوند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۳ فروردین از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.