پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تور آفرود سواری در مناطق دودانگه و چهاردانگه در روزهای آینده

شهردار ساری از برپایی تورهای رایگان ساری‌گردی برای مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:مهدی عبوری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به احیای فرهنگ بومی با تور رایگان ساری گردی، اظهار داشت: تورهای رایگان ساری گردی باهدف شناساندن جاذبه‌های تاریخی ساری و احیای فرهنگ بومی و محلی مازندران همه‌روزه در ساری در حال برگزاری است.

 

وی بابیان اینکه این تورها از آغاز طرح نوروزی در دو نوبت صبح و بعدازظهر به‌صورت رایگان در حال برگزاری است، تصریح کرد: در پایان تورهای رایگان ساری گردی جوایز و هدایا به گردشگران ارائه می‌شود.

 

شهردار ساری بازدید این تورهای ساری گردی را از خانه کلبادی، حمام وزیری، مسجد تاریخی و ساحل  فرح‌آباد، مجتمع تفریحی دلفین، پارک جنگلی شهید زارع به همراه غذاهای محلی و آتلیه عکس بالباس سنتی عنوان کرد و افزود: دو راهنما با پوشش محلی با ارائه پکیج فرهنگی در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

 

عبوری با اعلام اینکه تاکنون حدود هزار نفر در تورهای ساری گردی شرکت کرده‌اند، اذعان داشت: در روز ۱۸۰ نفر از گردشگران بومی و غیربومی از این تورها استفاده می‌کنند.

 

وی از برگزاری تور ویژه گردشگری همراه با موسیقی زنده محلی و بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در پارک ملل و تور آفرود سواری در مناطق دودانگه و چهاردانگه ساری در روزهای آینده خبر داد و گفت: جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز ۱۲ فروردین در عمارت کلبادی و پارک ملل برگزار می‌شود.

 

مسابقات آفرود (به انگلیسی: Off-road) یا بیابانی، گونه‌ای از مسابقات اتومبیل رانی هستند که در پیستهای دارای عوارض دشوار طبیعی (و نه در میان مناطق بکر طبیعی) برگزار می‌شوند. در این نوع از مسابقات معمولاً از خودروهای شاسی بلند (SUV) استفاده می‌شود و این مسابقات فرصت مناسبی برای خودروسازان بزرگ تولید کننده خودروهای شاستی بلند چون رنجرور، لندرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو، تویوتا لندکروزر و… هستند تا قدرت، سرعت و تکنولوژی محصولات جدیدشان را نمایش دهند و برای بدست آوردن مشتریان بیشتر به رقابت بپردازند.

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز فکر جالبی‌ست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.