پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز نخستین بارش برف و باران در مازندران/ دریا مواج می‌شود

انتظار داریم از بعدازظهر امروز با تغییر سوی جریانات جنوبی شرایط برای ابرناکی مهیا شود، به گونه‌ای که امشب بارش‌های پراکنده را در سطح استان شاهد هستیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فارس،انتظار داریم از بعدازظهر امروز با تغییر سوی جریانات جنوبی شرایط برای ابرناکی مهیا شود، به گونه‌ای که امشب بارش‌های پراکنده را در سطح استان شاهد هستیم.

 

احمد اسدی  اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی به‌دلیل شکل‌گیری جریانات جنوبی روز یک‌شنبه اول فروردین‌ماه ۹۵ شاهد هوای نسبتاً گرم و وزش باد ـ برخی مناطق نسبتاً شدید ـ در سطح مازندران هستیم.

 

وی ادامه داد: انتظار داریم از بعدازظهر امروز با تغییر سوی جریانات جنوبی شرایط برای ابرناکی مهیا شود، به گونه‌ای که امشب بارش‌های پراکنده را در سطح استان شاهد هستیم.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه برای فردا علاوه بر بارش‌ها دمای هوای استان کاهش می‌یابد، اضافه کرد: بارش در ارتفاعات مازندران به‌صورت برف است.

 

اسدی تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه سوم و چهارشنبه چهارم فروردین‌ماه امسال بارش‌ها به‌تناوب در مازندران ادامه دارد و از اواخر روز چهارشنبه از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

 

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم فروردین ماه ۹۵ جوی نسبتاً پایدار در مازندران حاکم است.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران از بعدازظهر امروز به‌تدریج مواج می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.