پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسیاری از روستاهای ساری آب آشامیدنی ندارند

فرماندار ساری گفت: بسیاری از روستاهای نزدیک مرکز استان آب آشامیدنی ندارند

0

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه ؛ احمد حسین‌زادگان در جلسه بررسی وضعیت آب آشامیدنی روستایی، اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب آشامیدنی روستایی به حمایت دولت نیازمندیم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از روستاهای ساری آب آشامیدنی ندارند، تصریح کرد: با وجود چنین مشکلاتی نباید ادعا کنیم که به مردم خدمت کرده‌ایم.

 

فرماندار ساری با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستایی مربوط به انتخاب پیمانکار است، گفت: برخی از این پیمانکاران نتوانستند مدیریت خوبی در کار داشته باشند و وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌اند.

 

حسین‌زادگان با بیان اینکه مسئولان آب و فاضلاب روستایی مازندران به ساری توجه ویژه‌ای داشته باشندخاطرنشان کرد: شبکه‌های فرسوده و هدررفت آب، مشکل‌ساز بوده و نیازمند مدیریت در حوزه مصرف است.

 

حسین‌زادگان افزود: این انتظار را داریم که اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری از نظر نیروی انسانی و همچنین بودجه تقویت شود.

 

مجید عبدالهی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران نیز در این نشست، با اشاره به اینکه ۲۵۰ طرح نیمه‌کاره با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان داریم، اظهار کرد: درآمد این اداره نسبت به هزینه‌های این حوزه بسیار ناچیز است.

 

وی با اشاره به افزایش درصد اعتبارات آب و فاضلاب روستایی مازندران از چهار درصد به ۶ درصد گفت: مازندران رتبه نخست بهره‌برداری و تجهیز در کشور را دارد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: میزان برخورداری روستاهای کشور از خدمات آب و فاضلاب روستایی ۷۰ درصد و در ساری این مقدار دو درصد بیشتر است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.