پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۵ در محورهای استان مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۵ در محورهای این استان را اعلام کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

 

وی افزود: در تمام جاده‌های برون‌شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا مستثنی است. ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

 

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در محور کندوان  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال ۹۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است. همین محدودیت در مسیر برعکس یعنی کرج به سمت مرزن‌آباد روزهای ۴، ۶، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۹۵ از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد وجود خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای ۵، ۶، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۹۵ تا ۲بامداد روزهای بعد از رودهن به آب آسک ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ این روزها تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن به‌صورت یکطرفه انجام می‌شود.

 

محمدنژاد بیان کرد: در محور سوادکوه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۸ پنجشنبه ۲۷ اسفند ۹۴ تا ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۸ فروردین ۹۵ و از ساعت ۸ چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵ تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵ از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.