پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاسخ بخشداری چهاردانگه در رابطه با آتش سوزی در قلعه سر

5

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه درپاسخ به مطلب منتشر شده در این پایگاه خبری ، در رابطه با آتش سوزی پیش آمده یک واحد منزل مسکونی در روستای قلعه سر، ضمن ابراز تاسف و در خواست شفای عاجل برای مصدوم این حادثه و تقدیر و تشکر از تمام کسانی که نسبت به منطقه ابراز علاقمندی می نمایند و با نوشتن مطلب و نظر به مسئولین امر هشدار و راهنمایی های لازم  را ارائه می دهند به اطلاع مردم شریف بخش چهاردانگه می رساند: با توجه به بعد فاصله پشتکوه از مرکز بخش با پیگیری های انجامم شده یک دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز و با تمام امکانات در روستای اروست مستقر می باشد تا در صورت آتش سوزی در منطقه پشتکوه ،ماشین آتش نشانی در کوتاه ترین  زمان خود را به سر صحنه برساند و فاصله بین روستای اروست و قلعه سر هم کمتر از ۶ کیلومتر می باشد.

 

بخشداری چهاردانگه ضمن بررسی موضوع پیگیری لازم را انجام داده و نتایج را به اطلاع مردم شریف بخش چهاردانگه می رساند.

 

5 نظرات
  1. بی نام می گوید

    ماشینی که راننده نداره چه بدرد تاسف شماهم هیچ دردی رو دوا نمیکنه

  2. منتقد دلسوز می گوید

    این شد حرف حساب
    ولی اقای امینی چرا آب تو مخزنش نبود !!!
    انگار یه ماشین مدل بالا داشته باشی ولی بنزین نه !! مفید فایده نخواهد بود
    یه نظارت دوره ای یا یه توبیخی رد میکردین که حساب کار دست بقیه هم بیاد … راجع به تجهیز امبولانس اگه از خیرین یا هر شخص سیاسی میتونین کمک بگیرین تو رو قرآن اوکیش کنین… ثواب داره … یک در دنیا صد در آخرت.
    راستی پالایشگاه چی شد …

  3. قلعه سری می گوید

    سلام
    ضمن احترام به تک تک اهالی روستای اروست
    ما نمیدانیم چرا مسئولین محترم فکر میکنن اروستی ها نسبت به داشتن امکانات از سایر روستاهای منطقه لایق ترند؟؟؟؟؟ این چه نوع مدیریت منابع و امکانات در منطقه است؟؟؟ ماشین آتش نشانی مجهزی که با مخزن خالی به قلعه سر بیاید چه سودی دارد؟ آیا اگر خانه مسئولین هم آتش می گرفت همینگونه برخورد می شد؟

  4. Ali می گوید

    سلام
    با آرزوی سلامتی برای مصدوم این حادثه
    جناب آقای امینی بخشدار محترم به عنوان بالاترین شخصیت سیاسی منطقه محروم چهاردانگه و جز معدود مسیولینی که خوشبختانه ساکن منطقه هستید لطفا پیگیر مرکز آتش نشانی مجهز با پرسنل ماهر و آموزش دیده باشید الان آتش نشانی کیاسرم همین مشکل داره و کارکنان شهرداری با کمترین آموزش کار اتفای حریق انجام میدن با تشکر از آقای امینی

  5. علی می گوید

    اقایانی که اظهار نظر می کنید دهیاری اروست تلاش زیادی نمود تا یک نفر راننده ویا کارگر بگیرد که ۲۴ ساعته دراختیار باشد اما شوراها ودهیاران منطقه پشتکوه این امر را قبول نکردند وگوششان به هشدارهای بخشداری ودهیاری اروست بدهکار نبود که نبود. ضمنا زمان حادثه سه ونیم شب بودوپمپ تانک آب یخ زدگی شدید داشت وعلیرغم حضور درصحنه وداشتن کپسول اتش نشانی وپودر عداه ای ازاهالی روستای مذکور مانع خدمات رسانی شدند وبا تهدید ودخالت نیروی انتظامی خودروی آتش نشانی را برگرداندند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.