پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معیارهای رهبری در انتخاب اصلح راهگشای مردم در انتخابات است

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به اهمیت انتخاب اشخاص شایسته برای ورود به عرصه سیاستگذاری، گفت: توجه به معیارهای مدنظر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، در این زمینه راهگشای مردم خواهد بود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام  یوسفعلی تیموری، امام جمعه چهاردانگه امروز(۳اسفند) پیرامون اهمیت در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شرکت در انتخابات کشور را در برابر توطئه های دشمنان انقلاب بیمه می کند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند، اظهار داشت: هر فردی که به سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی علاقه مند است بایستی در انتخابات حضور بهم رساند.

 

حجت الاسلام تیموری با اشاره به اینکه کمتر کسی است که نسبت به امنیت کشور و آسایش هموطنان خویش بی تفاوت باشد، تاکید کرد: از اینرو برهمه آحاد جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد لازم و واجب است که در انتخابات شرکتی فعال داشته باشند.

 

وی افزود: برخی از اقشار جامعه از تعداد محدودی از مسئولین گله مندی دارند اما از کشور و امنیت آن روی گردان نیستند که برای مایوس شدن دشمنان نظام باید در انتخابات حاضر شوند.

 

حجت الاسلام تیموری با تاکید اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می برد، گفت: با حضور پر شور در انتخابات، دشمنانی همانند انگلیس دیگر نمی توانند به خود اجازه تعیین تکلیف برای ملت ایران را دهند.

 

وی ضمن قدردانی از ملت شریف ایران اسلامی برای حماسه آفرینی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف جامعه با حضور حداکثری در انتخابات همراه با شناخت و آگاهی در انتخاب اصلح زمینه یاس دشمنان انقلاب و شادی روح ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، شهدا و تجدید بیعت دوباره با منویات رهبرم معظم انقلاب امام خامنه ای(دامت برکاته) را فراهم نمایند.

 

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به اهمیت انتخاب اشخاص شایسته برای ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: به فرموده رهبری(دامت برکاته) اگر افراد شایسته را نمی شناسید به لیست هایی که افراد مومن، ارزشی که از غرب و استکبار هراس ندارند و پای هر برگه ای را به خاطر هوای نفس امضا نمی کنند، اعتماد و آنها را انتخاب نمایید./شبستان

 

 

  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.