پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جزئیات حادثه سقوط دختر والیبالیست نکایی و دستگیری متهم پلید این حادثه

پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد در مجامع عمومی، خبری و شبکه‌های اجتماعی، جزئیات حادثه سقوط دختر والیبالیست نکایی را از زبان فرمانده انتظامی نکا روایت می‌کند.

0
 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:  سرهنگ هادی نصیری در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به دستگیری متهمی که با افکار پلید خود منجر به مرگ ختر والیبالیست ۱۸ ساله نکایی شد، اظهار کرد: پس از دریافت گزارش سقوط دختر ۱۸ ساله از طبقه پنجم آپارتمان، سریعاً مأموران انتظامی شهرستان بر سر صحنه حاضر شده و به بررسی آن پرداختند.
 

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی متوفی به نام «ف.ق» که ابتدا دارای مصدومیت جدی اما زنده بود به بیمارستان نکا انتقال یافت اما به دلیل وضعیت بحرانی و شدت صدمات، سریعاً به بیمارستان امام خمینی ساری انتقال یافت، اما تلاش‌های برای زنده ماندن وی بی‌نتیجه ماند و سرانجام وی فوت کرد.

 

فرمانده انتظامی نکا با بیان شروع جدی تحقیقات مأموران در این زمینه، خاطرنشان کرد: با سرعت عمل به‌کار گرفته شده ظرف کمتر از یک ساعت، متهم بر اساس مدارک موجود در وسایل مقتول و در صحنه حادثه، شناسایی و دستگیر شد.

 

وی درخصوص جزئیات حادثه، تصریح کرد: متهم به نام «و.ف» که در خرید و فروش داروها و مکمل‌های غیرمجاز فعالیت می‌کرد، زمینه آشنایی خود با متوفی که خود در رشته والیبال فعال بوده و در اردوهای تیم ملی نیز حضور داشته است را فراهم می‌کند.

 

نصیری افزود: متهم که موفق به جلب اعتماد متوفی شده بود، وی را جهت دیدن فرزند خردسال زیبای خود به یک آپارتمان دعوت می‌کند، اما این دختر فریب خورده زمانی که وارد آپارتمان شده و از افکار پلید این مرد مطلع می‌شود، به بهانه تماس تلفنی با خانواده به تراست ساختمان می‌رود و خود  را از آنجا به پایین می‌اندازد.

 

وی وجود کارت تبلیغاتی متهم در کیف متوفی را یکی از عوامل شناسایی سریع متهم توسط مأموران انتظامی برشمرد و گفت: متهم توانسته بود از مدتی قبل با متوفی ارتباط بگیرد و سرانجام وی را برای رسیدن به هدف پلید خود به یک آرپارتمان مشخص شده دعوت کند.

 

فرمانده انتظامی نکا با گلایه از برخی افراد مریض و سودجو که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تولید و انتشار شایعات متعدد در این زمینه کرده‌اند، بیان کرد: بیش از چند روایت در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی دهان به دهان منتشر شد که هیچکدام از آن‌ها صحت نداشته است.

 

وی در پایان تأکید کرد: مردم به شایعات موجود در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و اخبار موثق را پس از اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در مجاری خبری معتبر و سایت‌های دارای مجوز  پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.