پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییری در تأییدشدگان انتخابات مجلس در مازندران صورت نگرفت

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه صلاحیت ۱۶۹ نامزد انتخابات مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، گفت: تاکنون تغییری در تأییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه مازندران صورت نگرفته است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:علیرضا یونسی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی برگزاری انتخابات در سالن استانداری مازندران، اظهار کرد: در استان مازندران تاکنون تغییری در تاییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت.

 

وی با بیان اینکه صلاحیت ۱۶۹ نامزد انتخابات مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت، افزود: دو نامزد انتخابات در حوزه آمل و بابل انتقالی داشتند و یکی از کاندیدا از نوشهر به تهران انتقالی داشتیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: یک کاندیدا مورد تایید هیئت نظارت قرار گرفته بود و شورای نگهبان از حوزه انتخابیه قائم‌شهر صلاحیت آن را رد کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه هشت نفر در انتخابات مجلس خبرگان از مازندران صلاحیت آنها تایید شد، اضافه کرد: یک نفر از نامزدها به نفع دیگری انصراف داد و هفت نفر باقی ماندند.

 

یونسی با بیان اینکه اصولگرایان لیست خود را برای مازندران بستند و دوستان اصلاح‌طلب به‌دنبال بستن لیست هستند، اضافه کرد: سیاست نظام مشارکت حداکثری و سلامت کامل انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه باید سرمایه بی‌بدیل اجتماعی پای صندوق‌های رأی مانند ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا کنند، افزود: انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اصل امانتداری انتخابات کاملاً رعایت شود و مردم با رقبت و میل یک شعفی به آنها دست دهد، ادامه داد: ما باید تلاش کنیم هر حالتی رقم خورد که خواست مردم است، به همین شکل ادامه دهیم.

 

این مسئول با تأکید بر اینکه امید و آمادگی مردم بعد از شمارش آرا حفظ شود، تصریح کرد: جشن پیروزی ما برگزاری شکوهمندانه‌ترین و امانت‌دارترین انتخابات است.

 

یونسی با بیان اینکه هر رأی زبان آگاه مردم است و قدرت را می‌چرخاند و مردم سرنوشت خود را تغییر می‌دهند، اضافه کرد: گردش و چرخش قدرت با رأی مردم امکان‌پذیر است.

 

وی با بیان اینکه نقش احزاب غیرقابل انکار است و باید امید به آینده را گسترش دهیم، افزود: همه صندوق‌های رأی و تعرفه‌ها آماده است و در ۷ اسفند با قدرت پای کار می‌رویم.

 

یونسی با اشاره به اینکه ۳ هزار ۴۵ حوزه انتخابیه در مازندران داریم که هر حوزه دو صندوق دارد، گفت: حدود ۵۰ هزار نفر را به‌کارگیری می‌کنیم و ۱۰ هزار نفر برای امنیت انتخابات تعیین شدند./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.