پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سال ۹۵ گام پایانی را برای ساری شدن ساری برمی داریم

شهردار ساری پس از بازدید از چند پروژه در دست احداث با تأکید بر این مطلب که آرزوی دیرینه من و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همشهریانم رسیدن ساری به جایگاه واقعی خود می باشد گفت : سال آینده گام آخر را برای رسیدن ساری به این جایگاه برمی داریم .

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز رسانه شهرداری ساری، شهردار ساری پس از بازدید از چند پروژه در دست احداث با تأکید بر این مطلب که آرزوی دیرینه من  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همشهریانم رسیدن ساری به جایگاه واقعی خود می باشد گفت : سال آینده گام آخر را برای رسیدن ساری به این جایگاه برمی داریم .

 

به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری دکتر عبوری که از پروژه هایی چون زیرگذر فرح آباد و روگذر بلوار کشاورز بازدید می کرد در مصاحبه ای با تأکید بر این که گام های بلندی برای تحول اساسی مرکز مازندران برداشته ایم گفت : یک گام بلند دیگر را پیش رو داریم که آن را نیز با حمایت شورای شهر و همشهریانم در سال ۹۵ برمی داریم .

 

وی ساری را یکی از تاریخی ترین ؛ مهمترین و زیباترین مراکز استانهای کشور توصیف کرد و افزود : با این گام نهایی ساری و به تبع آن مازندران به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد و آنگاه است که بسیاری از مشکلات شهر و استان مانند بیکاری برطرف می شود .

 

جوان اول شهر شش هزار ساله ساری با اعلام اینکه توسعه مرکز مازندران راه توسعه استان را هموار می کند خاطرنشان کرد: بارها گفته ام من از بخشی نگری و جنگ شهرها بیزارم و اگر بر روی ساری تأکید و تکیه می کنم به این دلیل است که تجربه نشان داده تا مرکز یک استان متحول نشود آن استان هم طعم تحول را نمی چشد . بنابراین بخاطر مازندران این استان بزرگ و باشکوه اما محروم و به محاق رفته است که تأکید دارم باید ساری ، ساری شود و تا پس از آن شاهد مازندران شدن مازندران باشیم ، استانی که از هرآنچه یک کشور مستقل نیاز دارد ؛برخوردار است و می تواند شکوفایی  کل کشور را به ارمغان آورد . دکتر مهدی عبوری عضور شورای شهرداری ها و دهیاری های کشور در پایان با دعوت از مردم ساری برای همگامی و همراهی بیشتر با خادمان خود در شهرداری ساری برای شکوفایی هر چه بیشتر این شهر گفت : هدف نهایی ما در شهرداری داشتن شهری آباد و شهروندانی پرنشاط است تا پس از آن استانی آباد و مردمانی پرشور؛پرنشاط و سرزنده داشته باشیم . این مهم نیز میسر نمی شود مگربا همدلی و همراهی همه و همه مردم و مسئولان شهرو استان . 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.