پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال تاخیر ۲۴ ساعته در انتشار اسامی نامزدها/ تغییرات در لیست اولیه

مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری مازندمجلس پیرامون انتشار اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اظهار داشت: اسامی تایید شدگان از طرف شورای نگهبان به وزارت کشور ابلاغ شده است اما طبق قانون وزارت کشور می‌تواند با ۲۴ ساعت تاخیر نتیجه را به فرمانداری‌ها اعلام نماید

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری مازندمجلس پیرامون انتشار اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده اظهار داشت: اسامی تایید شدگان از طرف شورای نگهبان به وزارت کشور ابلاغ شده است اما طبق قانون وزارت کشور می‌تواند با ۲۴ ساعت تاخیر نتیجه را به فرمانداری‌ها اعلام نماید.

 

لذا براین اساس احتمال می‌رود اعلام اسامی تایید صلاحیت شده مازندران تا فردا به تاخیر بیفتد.

 

شایان ذکر است پیش از این ابراهیمی در گفت و گو با مازندمجلس اظهار داشت اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده را دریافت نموده‌ایم و ساعت ۱۱ صبح امروز رسما اعلام می‌شود.

 

همچنین براساس شنیده‌های خبرنگار مازندمجلس از منابع آگاه در ستاد انتخابات وزارت کشور، اسامی ۱۵۰۰ تن از تایید صلاحیت شدگان در قالب لوح فشرده به وزارت کشور ارسال شده است و هم اکنون این اسامی در سامانه ستاد انتخابات به تفکیک حوزه‌های انتخابیه در حال ثبت است.

 

این در حالی است که برخی از آگاهان سیاسی معتقدند در لیست اولیه منتشر شده بسیاری از نامزدهای مورد توافق دولت و شورای نگهبان تایید صلاحیت نشده‌اند و پیش بینی می‌شود در لیست نهایی شاهد تغییراتی در لیست تایید صلاحیت شدگان وجود داشته باشد.

 

همچنین سیدشهاب الدین چاوشی صبح امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد انتخابات وزارت کشور مشغول تفکیک استانی اسامی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

 

 

وی گفت: پس از تفکیک اسامی داوطلبان تایید یا رد صلاحیت شده لیست نامزدهای هر استان به ستاد انتخابات هر کدام از استان‌ها ارسال می شود

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.