پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرکز درمانی کیاسر

قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ظهر پنجشنبه از مرکز بهداشتی و درمانی کیاسر بازدید کرد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: قاسم جان بابایی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی کیاسر افزود: مرکز جامع سرطانی استان در بیمارستان امام خمینی (ره) ازجمله طرح‌هایی است که در آستانه افتتاح قرار دارد.

 

وی اظهار داشت: همچنین مرکز جامع دیالیز شهروند و بیمارستان امام خمینی (ره) آمل از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان سال جاری افتتاح می‌شوند.

 

وی دربازدید از مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس ۱۱۵ کیاسر، روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی را در این منطقه موردبررسی قرارداد. همچنین در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی کیاسر ضمن بررسی روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم به بررسی عملکرد و شاخص‌های ارائه خدمات بهداشتی این مرکز پرداخت و در جریان روند ارائه خدمات درمانی در بخش‌های کلینیک ویژه، دندان‌پزشکی و سایر خدمات پزشکی قرارگرفته است.

 

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هئیت همراه در ادامه این بازدیدهای سرزده، از مرکز اورژانس ۱۱۵ کیاسر بازدید کرده و در جریان آمادگی کامل این مرکز قرار گرفتند. بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز اورژانس ۱۱۵ کیاسر، دیدار با تکنسین‌ها و امدادگران از دیگر برنامه‌ها بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.