پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدایی امام زاده هاشم از آمل، سکوت مسوولان و تابلو هایی که هر روز اضافه می شود + عکس

ز چهار سال پیش ، (شهریورماه سال ۱۳۹۰) با انتشار اخباری از زمزمه های جدایی امام زاده هاشم از آمل و مازندران ، بار ها و بارها به مسوولان امر هشدار داده بود که علی رغم حقانیت مازندران برای مدیریت بر منطقه امامزاده هاشم ووجود اسناد تقسیمات کشوری در این خصوص متاسفانه امامزاده هاشم در حال انتقال به تهران است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: پایگاه اطلاع رسانی هـراز نـو از چهار سال پیش ، (شهریورماه سال ۱۳۹۰) با انتشار اخباری از زمزمه های جدایی امام زاده هاشم از آمل و مازندران ، بار ها و بارها به مسوولان امر هشدار داده بود که علی رغم حقانیت مازندران برای مدیریت بر منطقه امامزاده هاشم ووجود اسناد تقسیمات کشوری در این خصوص  متاسفانه امامزاده هاشم در حال انتقال به تهران است.

 

عزت الله یوسفیان ملا و سایر مسوولان مازندران همواره تاکید میکردند که امامزاده هاشم مربوط به مازندران است اما عملا کاری صورت نمی گرفت ، در آخرین گزارش هراز نو در خصوص جدایی امامزاده هاشم  رسانه های نزدیک به نماینده مردم آمل منتقدین را آمل فروش خواندند و منکر جدایی امام زاده هاشم از آمل شدند.

 

اما فشار افکار عمومی سبب شد تا عزت الله یوسفیان ملا  بالاخره اقدامی انجام دهد  و در مکاتبه ای با دوست دیرینه اش که اکنون قایم مقام وزیر کشور است داشته باشد.

حسینعلی امیری در پاسخ به نامه یوسفیان ملا در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۴ اظهار کرد امامزاده هاشم از نظر جغرافیایی و تقسیمات کشوری جزو آمل است قائم مقام وزیر کشور البته حرف جدیدی نزد و نخواست ویا نتوانست به مساله اصلی پاسخ دهد .

 

 اگر امامزاده هاشم متعلق به آمل است پس چرا؟

  • مدیرکل تقسیمات کشوری در گزارش خبری تلویزیونی با بیان اینکه وزارت کشور مالکیت این بقعه متبرکه را بر اساس اسناد و مدارک به استان تهران واگذار کرده است؛ گفت: سند مالکیت شش دانگ امامزاده هاشم و اراضی متصل به آن در حوزه ثبتی دماوند است. (خبرگزاری مهر: شناسهٔ خبر: ۲۵۸۱۹۸۴ – یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ – ۱۰:۴۷)
  • یا چرا  تابلو شورای اسلامی وشهرداری دماوند در این منطقه نصب شده است ؟
  • چرا هیات امنای این بقعه از سوی اوقاف دماوند منصوب میشوند ؟

  • بعد از نامه قایم مقام وزیر کشور تابلوهای جدید نصب شد 
    موضوع تاسف بار تر این است که بعد از انتشار نامه  قایم مقام وزیر کشور نه تنها اتفاق خاصی در بازگشت امامزاده هاشم به شهرستان امل صورت نگرفت بلکه تعداد تابلوهای دماوند در این منطقه بیشتر شد ومتاسفانه  اینبار  رسانه های مازندران نیز به همراه مسوولان این استان روزه سکوت گرفتند .هراز نو براساس رسالت رسانه ای خویش اقدام به انتشار تصاویر تابلوهای شهرستان دماوند وهمچنین لینک اخبار منتشره از سوی این پایگاه خبری در چهار سال گذشته مینماید تا افکار عمومی بداند بر سر منافع مردم عزیز با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم .
  • رسانه هایی هم کهبه دلیل ملاحظات سیاسی سکوت می نمایند باید بدانند افکار عمومی هوشیار است وروزی باید پاسخگوی قصورخود باشند .

امام زاده هاشم امام زاده هاشم امام زاده هاشم امام زاده هاشم

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.