پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یکی از افتخارات ما بهره گیری از متخصصان بومی است

مهدی عبوری شهردار ساری در بازدید تنی چند از چهره های شاخص از بوستان ولایت تأکید کرد: استفاده از تخصص های مختلف و متخصصان بومی در اجرای پروژه های برای یک اصل اساسی است .

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری پس از بازدید جمعی از فعالان فرهنگی ، هنری و کارشناسان امور اقتصادی  از بوستان ولایت دکتر مهدی عبوری در سخنانی با اشاره به صاحب نظران ، کارشناسان و متخصصانی که در این پروژه و دیگر پروژه های شهرداری انجام وظیفه می کنند خاطرنشان کرد : با توجه به داشته های علمی و فنی و نیز فرهنگی و هنری ساری ، یکی از اصول خدشه ناپذیر ما در انجام پروژه ها آن است که از نیروهای متخصص بومی استفاده کنیم . نمونه بارزآن را اینک در پروژه بوستان ولایت شاهد هستید . در این پروژه از طراح آن که دکتر غضنفری هستند تا پیمانکاران و مشاوران همه ساروی هستند و تمامی آنها و تمامی آنها از چهره های شاخص در کشور به شمار می آیند.

 

وی آنگاه یکی دیگر از کارکرد های پروژه های عمرانی شهرداری مرکز استان مازندران را مورد توجه قرار داد و افزود: با کمال تأسف استان مازندران و به تبع آن ساری بیشترین درصد بیکاران کشور را دارد اما با پروژه های شهرداری در بخش های مختلف اعم از فرهنگی و هنری تا عمرانی باعث کاهش این درصد شده تا آنجا که طبق آمارهای رسمی شهرداری ساری توانسته است درصد بیکاری در حوزه های خدماتی را به طرز چشمگیری کاهش دهد.این اتفاق مبارک نتیجه اصرار ما بر بهره گیری از نیروهای بومی و محلی است .

 

جوان اول شهر شش هزار ساله ساری با تأکید بر اینکه توسعه متوازن در حوزه عمرانی با رویکرد فرهنگی و نگاه به ترویج و تبلیغ صنعت گردشگری دستاوردهای بسیار داشته است یادآورشد : یکی از دستاوردهای این امر ؛ رونق صنعت گردشگری در ساری و به تبع آن مازندران است .

 

اهمیت این مطلب در آن است که برای شکوفایی اقتصاد استان و مرکز آن هیچ راهی جز توسعه صنعت گردشگری پیش رو نداریم خاصه آنکه از رهگذر توسعه صنعت گردشگری هم اقتصاد شهر و استان شکوفا می شود هم نرخ بیکاری کاهش می یابد .

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های شهرداری ساری در سال ۹۵ خاطرنشان کرد : بی تردید سال آینده سال به ثمر نشستن بسیاری از اهداف و برنامه های ما طی سه سال گذشته است و ساری برای همیشه از زیربار مشکلاتی مانند ترافیک ؛ آبهای سطحی ،و بی بهره ماندن از سیمای باشکوه شهری رهایی پیدا خواهد کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.