پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصادف در بابل دو نفر را به کام مرگ کشاند/ریزش سنگ ،محور هراز را بست

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: تصادف دو خودروی پراید در جاده بابل به بهنمیر دو نفر را به کام مرگ کشاند/رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: به دلیل ریزش سنگ در امامزاده علی در منطقه گزنگ ،محور هراز مسدود و تردد در آن صورت نمی گیرد.

0

 

 پایگاه خبری چهاردانگه: دکتر احمد محمدپور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم اینکه آمبولانس ۱۱۵پایگاه بیشه سر و امیرکلادر کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به تلاش های صورت گرفته ،راننده دو خودرو که مرد ۴۱ ساله و زن ۳۵ ساله بودند به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در دم جان سپردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: بر اساس گفته پلیس علت حادثه سرعت زیاد اعلام شد.

جاده بابل به بهنمیر بدلیل کم عرض بودن و نداشتن شانه خالی همه ساله شاهد تصادفات پی در پی منجر به مرگ و رها شدن خودروها به داخل زمین های کشاورزی می شود که نیازمند توجه جدی مسئولان است

 

 
علی نوری پور، رییس اداره راه و شهر سازی بخش لاریجان دقایقی قبل در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون چهار دستگاه لودر مشغول پاکسازی این محور هستند.

وی با بیان اینکه از یک ساعت قبل تا کنون دستگاههای راهداری در حال پاکسازی این محور هستند، اضافه کرد: پیش بینی می شود تا چهار ساعت آینده عملیات ریزش برداری به اتمام برسد.

وی وضعیت ترافیک در محور هراز را تاحدودی سنگین اعلام کرد و بیان داشت: خودروهای زیادی با برگشت به سمت آمل ، محور سوادکوه و کندوان را به سمت تهران انتخاب کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل دلیل ریزش سنگ را اختلاف دما و سرد و گرم شدن سنگ ها اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.