پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قیام مردم ساری در ۱۸ دی ۵۷ مانند ۹ دی است

امام جمعه ساری با اشاره به قیام مردم ساری در ۱۸ دی، گفت: قیام مردم ساری در ۱۸ دی ۵۷ مانند ۹ دی است و مردم باری دیگر بر اهداف شوم فتنه‌گران خط بطلان کشیدند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران، اظهار کرد: رژیم منحوس آل‌سعود هم‌پیمان آل‌یهود است و حضور در راهپیمایی علیه این رژیم کودک‌کش وظیفه مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله النمر از کشته شدن در راه اسلام هیچ هراسی نداشت، افزود: اندیشه و تفکر آیت‌الله النمر با اعدام ایشان از بین نمی‌رود.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی به مسئله حضور مردم در نمازهای جمعه تأکید کردند و از همین جهت حضور مردم در خطبه‌های نماز جمعه به بصیرت‌افزایی مردم کمک می‌کند.

 

این مسئول با بیان اینکه اگر نمازهای جمعه نبود کشور نمی‌توانست از فتنه ۸۸ عبور کند، افزود: نماز جمعه موجب آگاهی و بصیرت‌افزایی مردم و نمازگزاران می‌شود.

 

* حضور حداکثری مردم در انتخابات نوعی زلزله است

طبرسی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات جاری تأکید کرد و گفت: دو انتخابات سال جاری در پیش داریم و انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات نوعی زلزله است و دشمن را به وحشت می‌اندازد.

 

وی با بیان اینکه دشمن متوجه می‌شود با جنگ نرم، جنگ سرد و محاصره اقتصادی کاری از پیش نمی‌برند، تصریح کرد: انتخابات کشور را از تهاجم دشمن واکسینه می‌کند و دشمن دیگر نمی‌تواند نگاه چپ به ما داشته باشد.

 

* موشک‌های سپاه ترس بر اندام دشمن انداخت

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمن از هیچ راهی نمی‌تواند با ملت ایران مقابله کند، تأکید کرد: سپاه، ارتش و موشک‌های کشور ترس بر اندام دشمن انداخت و همیشه از قدرت نظامی ایران هراس دارند.

 

این مسئول با بیان اینکه انتخابات موجب ترس دشمن از حمله به ایران می‌شود و آنها متوجه می‌شوند وحدت ایران اسلامی شوخی‌بردار نیست، اضافه کرد: مردم به نظام و انتخابات اعتماد دارند، چون کشور ما کشور مردم‌سالاری دینی است و هیچ انحرافی در آن وجود ندارد.

 

طبرسی بیان کرد: شهدای مدافع حرم به دشمنان نشان دادند حتی بدون حکم جهاد مقام معظم رهبری به‌صورت داوطلبانه به جوامع اسلامی خدمت می‌کنند و هیچ‌گاه به دشمنان اسلام باج نمی‌دهند.

 

وی با اشاره به قیام مردم ساری در ۱۸ دی ۵۷، گفت: قیام مردم ساری در ۱۸ دی مانند ۹ دی است و مردم باری دیگر بر اهداف شوم فتنه‌گران خط بطلان کشیدند.

 

* اندیشه آیت‌الله النمر همیشه زنده می‌ماند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه آیت‌الله النمر تمامی تحصیلات خود را در ایران انجام داد و ایشان رهبر ۷ میلیون شیعه عربستان بودند، ادامه داد: رژیم تکفیری و کافر مسلمان‌نما عربستان با به‌ شهادت رساندن آیت‌الله النمر دست به جنایتی بزرگ زد و با این اقدام آیت‌الله النمر هیچ‌وقت متضرر نشد و اندیشه او همیشه زنده می‌ماند.

 

این مسئول با بیان اینکه واکنش جهانی بر علیه آل‌سعود بسیار سنگین تمام شد، اضافه کرد: رژیم منحوس آل‌سعود به سقوط و نابودی ابدی نزدیک شد.

 

طبرسی با بیان اینکه عربستان از سرنوشت دیکتاتورهای لیبی، مصر و … درس عبرت گیرد، افزود: عربستان به‌زور و با دستور آمریکا شاه حجاز است و کشورهای غربی فقط به‌فکر غارت نفت این کشور هستند.

 

*با قطع رابطه عربستان هراسی نداریم

وی بیان کرد: ما با قطع رابطه با آمریکا هراسی نداشتیم و حالا هم با قطع رابطه با عربستان هیچ هراسی نداریم چون این کشور ضعیف هیچ جایگاهی در جهان ندارد.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه ایران برای رابطه با عربستان هیچ‌وقت اشک تمساح نمی‌ریزد، گفت: ایران رهبری و وحدت دارد و هیچ‌گاه از این قطع روابط نمی‌ترسد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.