پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از راه‌های مواصلاتی مازندران باید عوارض گرفته شود

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: در حال حاضر به دنبال دریافت عوارض از خطوط مواصلاتی به مازندران هستیم که این مهم در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:   هادی حسینی در جمع مردم قائم‌شهر در مسجد لفوری‌ها، با بیان اینکه در حوزه حل مشکلات نساجی زمینی از این مجموعه را نفروختیم، گفت: همزمان با حقوق کارگران دستگاه‌های کارخانه را هر آنچه باقی مانده بود و نفروخته بودند راه اندازی کردیم.

 

وی گفت: نساجی شماره ۱ را به بانک مسکن فروخته بودند با پیگیری های متعدد پس گرفتیم و الان ۲۵۰ کارگر در آن مشغول به فعالیت هستند، همچنین خط سپیدگری آن نیز پس از ۳۰ سال دوباره راه‌اندازی شد.

 

نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ با بیان اینکه پس از چهار سال خدمت در عرصه مجلس باید پاسخگوی مردم باشد، گفت: پس از شروع دوران نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، بررسی کردم که عامل عدم توسعه در منطقه چه چیزی است.

 

هادی حسینی ، وفاق و همدلی را از ابزارهای دست یابی به اهداف دانست و گفت: پس از انقلاب به یکباره شاهد تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در منطقه قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار بودیم که بسته به عدم وفاق بین مسئولان رنگ بیشتری به خود گرفت.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی درگیری و حاشیه های بین مسئولان را بی معنی دانست و گفت: وقتی با ابزار سخن و تعامل می توان به یک نقطه مشترک رسید چرا باید با درگیری و ایجاد حاشیه به بیان مطالبه خود اقدام کنیم.

 

حسینی با اشاره به درآمدهای نفتی در دولت های گذشته بیان کرد: زمانی که با حمایت مردم به مجلس راه پیدا کردم، قیمت نفت در مجلس قبلی بشکه ای ۱۴۰ دلار با فروش دو نیم میلیون بشکه در روز و زمانی که ما وارد مجلس شدیم نفت به مقدار ۸۰۰ هزار بشکه و هر بشکه با قیمت ۴۰ دلار رسید! همه این ها به دلیل تحریم های ظالمانه ای بود که به مردم ایران اسلامی تحمیل شد.

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، راه را رگ حیات برای استان دانست و گفت: تامین مواد اولیه و کیفیت و مرغوبیت تولیدات داخلی نیازمند یک خطوط مواصلاتی ایمن و به دو از حاشیه خطر است.

 

وی در برشماری مشکلات خطوط مواصلاتی حوزه انتخابیه بیان کرد: محورهای ساری به جویبار، جویبار به قائم‌شهر، جاده نظامی، شیرگاه به بابلکنار و کیاکلا به قائم‌شهر دارای جاده آسفالتی مناسب نبودند که الان به جایی رسیده ایم که نه تنها خطوط بیان شده بلکه در این محدوده هیچ جاده غیر روستایی غیر آسفالته نداریم.

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ درمجلس شورای اسلامی تمامی موفقیت‌ها حاصله را در همدلی و همکاری دیگر نهادهای استانی و شهرستانی دانست و گفت: در سایه این همدلی هر ده روز یکبار با مسئولان استانی و کشوری نشست داریم و به بیان مطالبات و بررسی راهکارها می پردازیم.

 

وی افزود: در حال حاضر به دنبال دریافت عوارض از خطوط مواصلاتی به مازندران هستیم که این مهم در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

 

حسینی دریافت عوارض را یک حرکت منطقی دانست و خاطرنشان کرد: در آخر هفته جمعیت سه میلیونی مازندران افزایش می‌یابد و از این رو تحمل بار ترافیکی و آلودگی بر عهده مردم مازندران است که عوارض آن باید نصیب مردم استان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.