پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دامادی: اگر کارشکنی ها ادامه یابد، نام برخی را رسانه ای می کنم

بسیاری از مسئولان استانی هیچ سراغی از جاده‌های ساری و میاندورود نمی‌گیرند/بعضی‌ها چوب لای چرخ تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند/ اگر بعضی سنگ‌اندازی‌ها ادامه داشته باشد بنده با مدیران مربوطه برخورد قانونی می‌کنم و قطعا با ذکر نام، موضوع را رسانه ای خواهم کرد/ به زودی عملیات فاز دوم تعریض جاده گهرباران آغاز می‌شود.

7

 

پایگاه خبری چهاردانگه: جاده های ساری-تاکام و گهرباران در شهرستان‌های ساری و میاندورود از جمله محورهای مهم مواصلاتی در استان مازندران به‌شمار می‌روند که با کم لطفی مسئولان، به حال خود رها شده،گاهگاهی شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم.

 

 محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- از همان ابتدای ورودش به خانه ملت، پیگیر وضعیت محورهای مواصلاتی این  شهرستان ها شد و تاکنون توانست خدمت ماندگاری به این حوزه کند.

 

البته با پی گیری های این نماینده مجلس، به تازگی چهار دستگاه آمبولانس نیز برای توسعه خدمات بهداشتی ودرمانی شهرستان های ساری و میاندورود اختصاص یافت.

 

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ما به وجود ضعف در جذب اعتبارات برای جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان استانی هیچ سراغی از جاده‌های ساری و میاندورود نمی‌گیرند و در بسیاری از مواقع محورهای مواصلاتی این دو شهرستان به حال خود رها شده اند.

 

دامادی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در پروژه تعریض جاده ساری-تاکام، اظهار کرد: روزهای گذشته تماس تلفنی با دکتر خیرالله خادمی -معاون ساخت و توسعه راه‌ها وزارت راه و شهرسازی- داشتم و مقرر شد پیگیری‌های بیشتری برای تخصیص اعتبارات برای این محور صورت گیرد.

 

*بعضی‌ها چوب لای چرخ تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند

وی با گلایه‌مندی نسبت به روند کند ارائه بودجه به محور ساری-تاکام، ادامه داد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید همت بیشتری در تخصیص اعتبارات به این محور داشته باشند و از معاونان وزیر خواستاریم هرچه بیشتر از این محور بازدید کرده و با مشکلات پروژه آشنا شوند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان چوب لای چرخ پروژه تعریض جاده ساری-تاکام می‌گذارند، اضافه کرد: دوست ندارم این مسئله را بازگو کنم اما بعضی‌ها برای این پروژه سنگ‌اندازی می‌کنند که این مسئله باید با حضور معاون وزیر و استاندار در یک جلسه برطرف شود.

 

دامادی با هشدار به مدیرانی که برای پروژه جاده ساری-تاکام سنگ‌اندازی می‌کنند، تاکید کرد: اگر بعضی سنگ‌اندازی‌ها ادامه داشته باشد بنده با مدیران مربوطه برخورد قانونی می‌کنم و قطعا با ذکر نام، موضوع را رسانه ای خواهم کرد چون مردم باید در جریان سنگ‌اندازی‌ها قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه در بحث تامین مصالح با مشکل مواجه هستیم، افزود: متاسفانه محور ساری-تاکام ماهانه به ما کشته تحویل می‌دهد و باید زودتر از اینها به فکر آن بود.

*پیگیری برای تسریع در آسفالت جاده سنگ‌بن-لاجیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به جاده سنگ‌بن-لاجیم و وجود تاسیسات شرکت نفت در این محور اشاره کرد و گفت: جاده سنگ‌بن-لاجیم مسیری است که ما را حدود ۸۰ کیلومتر به سوادکوه نزدیک می‌کند.

 

این مسئول با بیان اینکه شرکت تاسیسات وزارت نفت و پالایش پخش ۵۰ درصد اعتبارات این پروژه را تامین می‌کنند، تصریح کرد: ۵۰ درصد دیگر جاده سنگ‌-لاجیم از سوی وزارت راه و شهرسازی تخصیص خواهد یافت.

 

دامادی یادآور شد: پروژه جاده سنگ‌بن-لاجیم از سالهای قبل برجای مانده و زیرسازی شده بود اما متاسفانه کسی برای پیگیری آن اقدام نکرد و تاکنون بلاتکلیف مانده بود که اکنون باید مراحل آسفالت آن انجام شود و بنده در حال پیگیری هستم.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر گفت: وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای تنظیم کرد که اعتبار جاده ساری-تاکام باید تخصیص ۱۰۰درصدی داشته باشد و پیشنهاد آن را ارائه داد.

 

*آغاز تعریض جاده گهرباران با قرارداد «epc»

این نماینده مجلس از محور گهرباران به‌عنوان جاده مرگبار یاد کرد و افزود: در دیدار با وزیر راه شرایط جاده مرگبار گهرباران را بازگو کردم که وزیر راه نامه‌ای برای سعیدی‌نژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی ارسال کرد تا این پروژه به صورت قرارداد «ای پی سی» آغاز به‌کار کند.

 

دامادی با بیان اینکه به زودی عملیات فاز دوم تعریض جاده گهرباران آغاز می‌شود، اظهار داشت: داشتن جاده‌ای مطمئن حق مردم شهرستان میاندورود است که متاسفانه تاکنون مردم این منطقه از این نعمت محروم بودند.

 

وی با بیان اینکه وزیر راه برای تسریع در پروژه ساخت پل پنبه‌چوله به گهرباران دستور ویژه داد، بیان داشت: پیگیری‌های زیادی در حوزه راه‌های مواصلاتی استان و شهرستان‌های ساری و میاندورود انجام شد که مردم عملیات اجرایی را خواهند دید.

 

*دریافت پول از مردم برای ساخت جاده کاملا بی‌انصافی است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۲۰ کیلومتر از جاده شمال رودخانه تجن آسفالت شد، اضافه کرد: برای آسفالت این محور قرارداد مشارکتی بین امور روستایی، راه و شهرسازی و مردم بسته شد که بنده ورود پیدا کرده،آن را برهم زدم.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم منطقه و روستانشینان نباید جرم جاده اصلی را بکشند، تصریح کرد: در همه‌جای ایران آزادراه و بزرگ راه می‌زنند ولی هیچ پولی از مردم نمی‌گیرند اما در ساری می‌خواستند به بهانه خالی بودن کیسه دولت از مردم مبالغی دریافت کنند که بنده مخالفت جدی کردم و مسئله را منتفی دانستم .

 

دامادی دریافت مبالغی از مردم برای ساخت و توسعه جاده‌ها را کاملا بی‌انصافی دانست و افزود: بعضی از مسئولان وقتی به مازندران می‌رسند به‌فکرشان می‌رسد که باید از مردم پول بگیرند که این مسئله کاملا بی‌انصافی است./مازند نومه

7 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود و رحمت و رضوان خدا بر مهندس شجاع کربلایی حاج محمد دامادی حسنت به شجاعتت مردم قدرتو نمیدونن

  2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود و رحمت و رضوان خدا بر مهندس شجاع کربلایی حاج محمد دامادی احسنت به شجاعتت مردم قدرتو نمیدونن

  3. موسوي می گوید

    مردم قدردان هر مسوولی که برای خدمت به آن ها تلاش کند می باشند.

  4. اهنگری می گوید

    خدا قوت مهندس : کارهای دیگرتو هم معرفی کن جاده تاکام که از سالهای دور نزدیک ۳۰ سال در حال احداث است از این نامه ها هم چه بسیار زده شده کار عملی خودتونو در مرکز استان بفرمائید ما و همه که چیزی ندیدند

  5. همشهری می گوید

    دوستان چهاردانگه ای لطف کنند دقیق تر متن نامه اول رو بخونند. حتما دکتر شجاعی هم از این دست نامه ها به وفور در اختیار دارند .
    متاسفم از اینکه حالا که چند ماه مانده به انتخابات دلسوزان ملت به جان ملت افتاده اند و به زور قصد دارند فریاد بزنند که اهای مردم ، من بودم که چنان کردم

  6. محمد می گوید

    سلام اقای دامادی تا حالا کجا بودی انتخابات نزدیک است

  7. کاملیا می گوید

    باز این آقا شروع کرد
    دقیقا مثل اون نامه که برای فرودگاه رو کرده بود بودجه اون زمان تو مجلس بود یعنی قبلا بسته شده بود ولی ایشون نامه زد
    نظر شمارو به متن نامه دوم جلب میکنمبا ۳۰۰ میلیون تومن میخواست جاده رو ۴بانده بکنه خدای نکرده نمیخوام بگم حرکت بازه یا عادت به دروغ کرده ولی این نوع نمایش ها قدیمی شده
    اونچیزی که من به چشم دیدم دفاع جانانه شما از وزیر راه بود برای خارج شدن راه های مازندران از الویت ساخت فیلمش هم موجوده برنامه زنده هم بود تو عید شبکه تبرستان
    رمضون شجاعی ۱۰ ۱۵ تا پوشه از این نامه ها داره ندیدم تا حالا جایی بخواد رو بکنه، قدرت یک نماینده وقتیه که بتونه وزیر رو بیاره بازدید مثل وزیر کشاورزی نیرو که رمضون اورد گاز رو هم برای ۴دانگه آورد شماهم یکبار وزیر راه رو میاوردی
    بگذریم
    ۴دانگه ای به هرکسی رای میدی بده فقط۴دانگه ای باشه از هر قشری حساب بکنید کانید داریم ۴دانگه ایندوره شدید احساس خطر میکنه
    یا علی مدد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.