پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوت ۴ سرنشین خودروی پراید بر اثر آتش‎سوزی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران از تصادف دو خودروی پراید در شرق مازندران خبر داد و گفت: در اثر این تصادف چهار سرنشین خودروی پراید در آتش سوختند و جان خود را از دست دادند.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: فرهاد مصدری، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران از تصادف دو دستگاه پراید در جاده بهشهر ـ گلوگاه خبر داد و اظهار کرد: بعدازظهر امروز در تصادف دو دستگاه خودرو در منطقه تیله‌نو جاده بهشهر ـ گلوگاه چهار نفر از سرنشینان این خودروها در آتش سوختند و جان خود را از دست دادند.

 

وی با بیان اینکه با اطلاع این تصادف به مرکز پیام اورژانس شرق استان بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های گلوگاه و تیرتاش به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه چهار سرنشین یکی از خودروهای پراید که دو خانم ۲۷ و ۲۸ ساله، یک آقای ۳۱ ساله و یک کودک هشت ماهه بودند به‌دلیل واژگونی و آتش‌سوزی در آتش سوختند.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: تنها مصدوم حادثه که خانم ۳۸ ساله بود و از خودروی مقابل بود بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ثامن گلوگاه منتقل شد.

 

1 نظر
  1. اتابک می گوید

    بادرود .خداوند به بازماندگان حادثه صبر عطاکند. دوستان . رفقا . هم استانیها عزیز . دوستانی که برای ماشینشون سیستم انچنانی میبندند خیلی هم عالی . ولی دوستان توصیه من به شما هر خودرو باید یک کپسول اتش نشانی داشته باشد . بارها یک کپسول ۲ کیلویی پودروگاز جان انسانها رانجات داده است . پس خواهشا هر کسی که این خبر وکامنت بنده حقیر راخوانده برای حفظ جان خود وخانواده خود وبرای اینکه دیگر شاهد همچین حوادث تلخی نباشیم حتما یک کپسول ۲ کیلویی تهبه نماید انچنان قیمتی هم نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.