پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی کتاب استان مازندران

دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین المللی کتاب مازندران برای نخستین بار با حضور ۲۵ ناشر خارجی با ۱۰هزار عنوان کتاب و ۵۱۰ ناشر داخلی با ۶۲ هزار عنوان کتاب و ۱۲ ناشر از مازندران،دایر شد.

0

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین المللی کتاب مازندران برای نخستین بار با حضور ۲۵ ناشر خارجی با ۱۰هزار عنوان کتاب و ۵۱۰ ناشر داخلی با ۶۲ هزار عنوان کتاب و ۱۲ ناشر از مازندران، با ۳۲۰ غرفه به مدت یک هفته تا ۲۹ آذر ۹۴ ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان از ساعت ۱۳ تا ۱۹ می‌توانند از نمایشگاه دیدن کنند.

 

ناشران حاضر در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ۱۰ بخش پزشکی، حقوقی، دانشگاهی، زبان، عمومی، کشاورزی، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، هنر و بین الملل کتاب های خود را عرضه و مورد استقبال چشمگیر مردم فرهنگ دوست مازندران قرار گرفت.

 

برای نخستین بار، ۲۵ ناشر از ۱۲ کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و انگلیس، آلمان، فرانسه، هند از جمله کشورهای حاضر در نمایشگاه امسال هستند.

 

book (3)

 

book (4)

 

book (5)

عباسعلی بهاری نماینده سابق شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی.

 

book (6)

 

book (7)

خانم لیلا حدادیان، شاعره که کتاب را خود منتشر و خودش در نمایشگاههای مختلف عرضه می نماید تا کتاب با قیمت مناسب به دست اهل فرهنگ برسد.

 

book (8)

 

book (9)

 

book (10)

خانم فریده یوسفی مدیر انتشارات شلفین، محقق، شاعر، و نقاش که بیش از ده عنوان کتاب از ایشان تا کنون منتشر و ۴ عنوان کتاب دیگر آماده انتشار دارد.ایشان از فعالترین ناشر استان مازندران می باشد. و تاکنون کتاب زیادی در حوزه مازندران منتشر نموده است.

 

book (11)

انتشار روجین مهر با مدیریت خانم رازقی از ناشران فعال در عرصه کتاب های مازندرانی می باشد . این انتشارات  تاکنون ۴۰ عنوان کتاب با موضوع مازندران منتشر نموده است.

 

book (12)

book (13)

انتشارات هاوژین به مدت یکسال به جرگه انتشارات استان مازندران پیوست و تا کنون ده عنوان کتاب در زمینه مازندران منتشر نموده است.

 

book

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.