پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از دومین مرکز پزشکی ورزشی کشور در ساری

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری گفت: دومین مرکز پزشکی ورزشی کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به بهره‌برداری رسید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: میثاق شفیع‌زادبا بیان اینکه دومین مرکز پزشکی ورزشی کشور در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: با پیگیری و اقدامات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان این مرکز در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری افتتاح شد.

 

وی تصریح کرد: این رشته زمانی که در ایران شروع به‌کار کرد، برای رفع آسیب‌های ورزشی به‌ویژه ورزشکاران مورد توجه قرار گرفت.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خاطرنشان کرد: طب ورزشی در مباحث تغذیه، روانشناسی، فیزیولوژی و بیومکانیک ورود پیدا کرده و ریشه جامع تشخیص و درمان افراد بوده و با سلامت در ارتباط است.

 

شفیع‎زاد یادآور شد: حمایت از این رشته ورزشی در سلامت جامعه بسیار اثرگذار بوده و نیاز است که همه مردم با این رشته آشنا شده و زمینه‌ای فراهم شود تا دسترسی همه مردم به این رشته مهم در پزشکی فراهم شود.

 

وی با اعلام اینکه اولین بخش طب ورزشی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری افتتاح شد، افزود: برنامه‌ریزی برای گسترش این مرکز در دستور کار است و به جهت اهمیت این رشته نیاز است که همه مراکز درمانی به بیماران این‌گونه خدمات را ارائه دهند.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اعلام اینکه مرکز طب ورزشی این بیمارستان، به‌عنوان دومین مرکز طب پزشکی کشور به بهره‌برداری رسید، گفت: به‌دلیل وجود ورزشکاران متعدد استان ایجاد این رشته در مازندران بسیار ضروری بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.