پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهره واقعی عربستان در قتل عام مردم بی‌دفاع مشخص شد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دولت‌مردان عربستانی به جای اینکه سیره پیامبر رحمت را در پیش بگیرند با حملات وحشیانه خود بر سر مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن و همکاری در قتل عام مردم عراق و سوریه، چهره واقعی خود را نشان دادند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع هیئت‌های مذهبی، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی با الگوگیری از سیره پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) برای ترویج معارف الهی تلاش می‌کنند و این تلاش‌ها قابل تقدیر و نیازمند حمایت است.

 

وی با اشاره به سیره و رفتار پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی، افزود: خداوند در قرآن به پیامبر (ص) لقب خلق عظیم عطا کرده و در واقع یکی از رسالت عظیم همین ترویج اخلاق حسنه در بین بشر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: اگر پیامبر (ص) نبود که این اخلاق‌ها و رفتارها را نداشتیم و این وحدت و انسجام و با هم بودن‌ها همه از برکت اهل بیت (ع) و پیامبر عظیم‌الشان است.

 

طبرسی با انتقاد از سیاست‌های غلط آل‌سعود و نبود اسلام واقعی در بین بین دولت‌مردان عربستان، گفت: مرکز وحی پیامبر (ص) در مکه است و در مکه پیامبر (ص) مبعوث شد و زندگی کرد و اسلام را از عربستان پایه‌گذاری کرد ولی در ایام رحلت ایشان در این سرزمین هیچ برنامه و مراسمی برگزار نمی‌شود و دولت‌مردان عربستانی به‌جای اینکه سیره پیامبر رحمت را در پیش بگیرند، با حملات وحشیانه خود بر سر مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن و همچنین همکاری در قتل عام مردم عراق و سوریه، چهره واقعی خود را نشان دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.