پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زائرسرای مازندران در مشهد مقدس احداث می‌شود

استاندار مازندران از برگزاری مراسم آغاز ساخت زائرسرای مازندران در مشهد مقدس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

آقاي ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران
0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،  ربیع فلاح اظهار داشت: امیدواریم مردم و هیئت‌های مذهبی برای ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.

 

وی به حضور ۲۲۵‌هیئت مذهبی مازندران در دهه آخر صفر در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: عشق و ارادت و محبت مردم علوی مازندران به اهل بیت بی نظیر بوده و همه باید تلاش کنیم تا زمینه حضور گسترده تر مردم را در مناسبت‌ها و ایام الله فراهم کنیم.

 

استاندار مازندران به بازدید خود از ایستگاه‌های صلواتی دائر شده از سوی شهرداری‌های مازندران در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از این ایستگاه‌های صلواتی بسیار خوب بوده و در سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر، شاهد حضور فعال‌تر شهرداری‌ها و هیئت‌هایمذهبی در این بخش خواهیم بود.

 

وی افزود: پیوند و مودت مردم و اهل بیت (ع ) و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) هر روز مستحکم‌تر و سیره و سبک زندگی ائمه اطهار در زندگی ما جاری و ساری شود.

 

فلاح گفت: ترویج فرهنگ علوی و عمل به سیره اهل بیت (ع‌) بسیاری از مشکلات اجتماعی ما را برطرف خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: شهادت چهار مدافع حرم از دیار مازندران، سند ولایتمداری و عشق و دلدادگی مردم مازندران به خاندان ولایت و امامت است.

 

فلاح افزود: مازندران همیشه مامن و پناهگاه امامزادگان و نوادگان پیامبر (ص) بوده و حمایت مردم مازندران در طول تاریخ از ولایت و دفاع از حریم ولایت بی نظیر بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.