پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس در مازندران

رئیس هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم ملی ۲۶ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود/پیش بینی می‌کنیم سال آینده اوج شکوفایی بوکس مازندران در رده بزرگسالان باشد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: علی بابایی در نشست خبری با بیان اینکه در هیئت بوکس از ابتدا بر اساس برنامه، گذشته را واکاوی کرده، با حضور پیشکسوتان این حوزه، تلاش کردیم برنامه محور باشیم، تصریح کرد: سال اول فعالیت در هیئت بوکس، برنامه‌ریزی کوتاه مدت داشتیم و یکی پس از دیگری قله‌های موفقیت را کسب کردیم.

babai.karnamii

بابایی با اشاره به اینکه سال گذشته در قهرمانی نوجوانان رتبه پنجم کشور را و امسال بعد از ۱۵ سال رتبه نخست کشور را کسب کردیم، ادامه داد: چند ملی پوش و همچنین مربی از مازندران در تیم ملی بوکس داریم.

 

وی با بیان اینکه امسال ۶ بوکسور در رده جوانان در تیم ملی حضور دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در رده جوانان به قهرمانی برسیم و به همین دلیل میزبانی را تقاضا کردیم که با موافقیت فدراسیون همراه بودیم.

 

رئیس هیئت بوکس مازندران با اشاره به اینکه ستاد راهبردی را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی کردیم، اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم سال آینده اوج شکوفایی بوکس مازندران در رده بزرگسالان باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه مدارک ارتقای داوران بوکس مازندران به زودی به این افراد تقدیم می‌شود، افزود: تا پایان سال یک دوره آموزشی مربیان را هم برگزار می‌کنیم.

 

بابایی با اشاره به اینکه خانه بوکس بابلسر به زودی  راه‌اندازی می‌شود، گفت: خانه بوکس ساری هم باید راه‌اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه همه رشته‌های ورزشی در کشور برای تامین منابع مالی، متکی به درآمدهای بنگاه‌های اقتصادی استان‌ها هستند، تصریح کرد: هیچ فرصت قانونی وجود ندارد که ارتباطی بین بنگاه‌های اقتصادی فعال و رشته‌های ورزشی وجود داشته باشد.

 

بابایی با اشاره به اینکه فضای پخش مستقیم مسابقات بوکس وجود ندارد، ادامه داد: سازمان لیگ کشور تشکیل شده و مازندران جزو استان‌هایی است که به این مسابقات، تیم اعزام می‌کند و امیدواریم بخشی از بنگاه‌های اقتصادی استان، در این زمینه حامی ما باشند.

 

رئیس هیئت بوکس مازندران با بیان اینکه در مازندران ۲۳۰۰ بوکسور سازمان یافته و ۱۴۰ مربی و ۷۰ داور درجه یک و دو داریم، گفت: افزایش ۲۰ درصدی تعداد ورزشکاران را نسبت به گذشته در استان داریم.

 

شایان ذکر است قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم ملی ۲۶ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.