پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سالن ورزشی ۵ هزار نفری در ساری احداث می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از احداث سالن ورزشی با گنجایش ۵ هزار نفر در مرکز مازندران خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه: سید رمضان شجاعی کیاسری در حاشیه بازی تیم فوتسال شهروند ساری در برابر فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران ، برد تیم فوتسال شهروند ساری را به همه مردم ورزش‌دوست مرکز استان تبریک گفت و اظهار داشت: حمایت کامل از منافع شهر و استان و حضور موثر در مجلس برای ارائه طرح‌ها و لوایح وظیفه اصلی نمایندگان مجلس است.

 

وی افزود: سالن سید رسول حسینی ظرفیت گنجایش ۳ هزار تماشاچیان مشتاق به ورزش فوتسال را ندارد و امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان سالن ۵ هزاری نفر ساری احداث شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش همگانی در استان باید بیشتر تقویت شود، افزود: باید سهم بانوان هم از ورزش همگانی در استان افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بانوان در برنامه ششم توسعه، برنامه جدی داریم، افزود: در راستای حمایت از حقوق بانوان در این برنامه در سطح کلان باید اقدام شود.

 

شجاعی خواستار توسعه سالن‌های ورزشی بانوان در استان شد و افزود: سالن‌های ورزشی باید به تعداد مورد نیاز بانوان در استان احداث شود چرا که نیمی از جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

وی از شهردار ساری به‌واسطه حمایت از تیم‌های ورزشی استان قدردانی کرد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم گام‌های اساسی در حوزه فرهنگی و ورزشی استان و شهرستان برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.