پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین بانوی اهداکننده عضو گلوگاهی، زندگی تازه‌ای به دیگران بخشید

خانواده مرحومه حلیمه‌ احمدی خورشیدی با اهدای اعضایش، زندگی تازه‌ای به چند نفر از بیماران نیازمند عضو بخشیدند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از گلوگاه ما، خانواده حلیمه احمدی خورشیدی بانوی ۵۵ ساله گلوگاهی با اعلام رضایت اهدای اعضای این بیمار مرگ مغزی به چند نفر از بیماران نیازمند عضو زندگی دوباره بخشیدند.

مرحومه حلیمه احمدی‌خورشیدی اهل روستای خورشیدکلا از توابع شهرستان گلوگاه است که در اوایل آذر ۹۴ طی سکته مغزی دچار مغزی شد.

ابوطالب احمدی برادر مرحومه حلیمه احمدی در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید: خواهرم چند روز در بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر بستری بود و به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد، هر لحظه منتظر خبر بهبودی حال خواهرم بودم، در همین احوال پیامکی از طرف دختر خواهرم به گوشی من ارسال شد که من را متحول کرد.

iiiiiiii


«سلام دایی،ی چیز میگم ناراحت نشی برای خودمم سخته. از دکترش سوال کنید اگر واقعا هیچ امیدی نیست اعضا بدن رو اهدا کنیم اینطوری خودشم خیلی خوشحال میشه ثوابش تا آخر براش میمونه. خواستم نظرشما رو بدونم به هیچکی نگفتم هنوز»

وی ادامه داد: با خواندن متن این پیامک به این نکته پی‌بردم که خواهرم همانطور که در قید حیاتش همواره در خدمت دیگران بود و مهربانی و محبت وی زبان‌زد همه بود، هنگام مرگش نیز می‌تواند با مهربانی بی پایانش موجب احیای زندگی دیگران شود.

 

۸۹۸۸

 

سمیه رسولی فرزند ارشد مرحومه احمدی می‌گوید: مهربانی‌های مادرم مانند همه مادران دنیا شامل فرزندانش می‌شد اما مادرم نسبت به همه انسان‌ها مهربان بود و همگی شیفته اخلاق وی بودند، غم فراق مادرم هرگز از یادم نمی‌رود اما با اهدای اعضای مادرم آرامشی در دل‌مان قرارگرفته که گویا مادرمان زنده است زیرا او به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشیده است.

خواهر آن مرحومه می‌گوید: همه از خداییم و به سوی خدا باز می‌گردیم، خواهرم همواره در حال عبادت بود نسبت به اهل بیت (ع) ارادت ویژه‌ای داشت و به خواست خداوند متعال در روز اربعین حسینی (ع) تشییع شد، اما اکنون با اینکه پیکرش تشییع و خاکسپاری شده، یادش همیشه جاوید است و اعضایش به بیماران نیازمند عضو جانی تازی بخشیده است.

فاطمه دختر کوچک مرحومه احمدی با لحنی بغض‌آلود می‌گوید: در یک سال اخیر که مادرم بیمار بود از مادرم پرستاری می‌کردم و قرص‌هایش را سر وقت می‌دادم، اما اکنون مادرم را ازدست داده‌ام و من مانده‌ام و قرص‌هایش…!!!

امیدواریم حرکت با ارزش این خانواده درس بزرگی برای سایر افراد باشد، تا با اهدای عضو موجب ادامه حیات چند بیمار نیازمند عضو شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.