پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجمع بازنشستگان البرز مرکزی سوادکوه در اعتراض به عدم دریافت حقوق

ازنشستگان البرز مرکزی سوادکوه در اعتراض به عدم دریافت حقوق و مطالبات خود در میدان زیراب سوادکوه تجمع کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از فارس، از سوادکوه، حدود ۱۵۰ نفر از بازنشستگان شرکت البرز مرکزی در اعتراض به مشکلات مربوط به دریافت حقوق و مطالبات خود در جنب میدان شهر زیراب تجمع کردند.

 

بازنشستگان البرز مرکزی خواستار دریافت حقوق ماه‌های مهر و آبان خود هستند و علاوه بر حقوق ماهانه، مطالبات معوقه و صدور برخی از احکام مصوب نیز از اعتراضات بازنشستگان است.

 

احمد مفیدی که به دلیل مشکلات قلبی ناشی از مشکلات بازنشستگان البرز مرکزی از ریاست هیئت مدیره کانون بازنشستگان البرز مرکزی مازندران استعفا داده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بازنشستگان البرز مرکزی پس از دریافت حقوق شهریور‌ماه، دریافتی دیگری نداشتند و مشکلات زندگی بر بازنشستگان و خانواده‌های آنها فشار وارد می‌کند، گفت: از سال ۹۱ شاهد تجمیع کانون بازنشستگان صنعت فولاد در وزارت رفاه بودیم.

 

وی افزود: اختصاص بخشی از سهام شرکت‌ها و کارخانجات به صندوق بازنشستگان البرز مرکزی به دلیل زیان‌دهی شرکت‌ها بر مشکلات افزوده است.

 

مفیدی افزود: پرداخت معوقات گذشته، اختصاص افزایش حقوق خدمات کشوری بازنشستگان و صدور احکام تبصره ۵ ماده ۱۰۹ قانون خدمات کشوری، بخشی از درخواست‌های بازنشستگان البرزی بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.