پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهدی عبوری : در انتخابات آتی، شهرداری ساری از هیچ فردی حمایت‌نمی‌کند

شهردار ساری در نشست شورای‌اداری این دستگاه که با حضور معاونان، شهرداران مناطق، مشاوران و مدیران عامل سازمان‌های تابعه تشکیل شد، تاکید کرد: عضویت معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری ساری در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری: شهردار ساری در نشست شورای‌اداری این دستگاه که با حضور معاونان، شهرداران مناطق، مشاوران و مدیران عامل سازمان‌های تابعه تشکیل شد، تاکید کرد: عضویت معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری ساری در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

 

مهدی عبوری در این نشست با اشاره به درپیش‌بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: برای شهرداری ساری هیچ تفاوتی نمی‌کند که چه افرادی حایز اکثریت آرا شده و به مجالس خبرگان و شورای اسلامی راه یابند زیرا همه تأیید شده شورای محترم نگهبان هستند و به همین دلیل مورد وثوق و احترامند، بنابراین هر فردی که پیروز انتخابات شود دراصل نماینده تمامی مردم ساری محسوب شده و شهرداری ساری برای آنها احترام قایل است.

 

وی با تاکید بر این‌که در هیچ رده‌ای از شهرداری نباید در ستادهای انتخاباتی نامزدها عضویت پیدا کرده و فعالیت کنند، تأکید کرد: ما باید عزت، اقتدار و جایگاه خود را حفظ کنیم و زیرپا نگذاریم. ضمن آن‌که تأکید می‌کنم چنانچه دیده شود به نفع یا زیان نامزدی از امکانات شهرداری استفاده می‌شود با این اقدام خلاف نیز با قدرت برخورد خواهد شد. شهردار ساری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح نقش و سهم قوانین و جرایم حقوقی این دستگاه در بازدارندگی از تخلفات خاطرنشان کرد: متاسفانه قوانین و جرایم به‌گونه‌ای طراحی یا اجرا نمی‌شوند که یک عامل مهم و مستحکم برای بازدارندگی باشند از سوی دیگر برخی قوانین و مقررات که به‌ظاهر عامل سوددهی به شهرداری به‌شمار می‌آیند دقیقا خسارت‌بار هستند که نمونه بارز آن ماده صد است. براساس این ماده شهر به‌رایگان فروخته می‌شود و آنچه عاید شهر و شهرداری می‌شود، چیزی جز ضرر و زیان نیست.

 

وی با بیان این‌که به‌شدت با این‌گونه درآمدزایی‌ها مخالفم افزود: این چه درآمدی برای شهرداری است که یک بساز و بفروش در ازای اندکی جریمه، هم سود میلیونی می‌برد و هم شهر را از شکل و قاعده خارج می‌کند! این عضو شورای سه‌نفره شهرداران و دهیاران کشور در ادامه با تأکید بر این‌که شهرداری امانتدار حقوق‌حقه شهروندان است به‌مطالبات این دستگاه اشاره کرد و گفت: ذره‌ای و لحظه‌ای نباید در دریافت این مطالبات کوتاهی کنیم زیرا اینها نیز از حقوق‌شهروندان به‌شمار می‌آید و ما در پیگیری وصول آن باید قدرت و جدیت کامل داشته باشیم.

 
 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.