پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

2400 مبلغ به مساجد شهرهای مازندران اعزام شدند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری اظهار داشت: مازندران با وجود چهار هزار و 800 هیئت مذهبی در سراسر شهرهای این استان، نیازمند توجه ویژه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی است و می‌توان از این ظرفیت عظیم هیئات مذهبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی بهره‌گیری کرد.

وی با اشاره به اعزام دو هزار و 400 مبلغ در ایام عزاداری به شهرهای مختلف مازندران، افزود: مبلغان در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان به شهرهای مختلف مازندران اعزام شدند که باید از این جلسات و مراسمات در جهت تبیین عبرت‌های عاشورایی تبیین شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران از گردهمایی روحانیت شهرهای مازندران پیش از فرا رسیدن ماه محرم در استان خبر داد و تاکید کرد:گردهمایی روحانیت با عنوان بصیرت عاشورایی پیش از فرا رسیدن این ایام در سه منطقه شرق ، غرب و مرکز استان برگزار شد که با همکاری معاونت نهاد نمایندگی سپاه مازندران و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در شهرهای بابل، ساری و تنکابن برگزار شد.

شکریان امیری با اشاره به اهمیت برگزاری نماز ظهر عاشورا در تمامی مساجد و اماکن مذهبی در سراسر شهرهای استان، گفت: تمام مجاهدت‌های سید و سالارشهیدان برای احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود و امروز دشمنان اسلام به ویژه مستکبرلت عالم درصدد ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی در جهان هستند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت این ایام استفاده کرد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف و گوناگون نظامی، عمران و آبادانی، صنعتی، تکنولوژِی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی از سوی مبلغان برای جامعه تبیین شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.