پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

21 مصدوم حاصل دو حادثه رانندگی در شرق مازندران/ حال 2 مصدوم وخیم است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ذکریا اشکپور در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: عصر امروز گزارش مردمی از تصادف در جاده نیروگاه نکا به مرکز دیسپج شرق مازندران اعلام و دو دستگاه  آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس طوسکلا و  زاغمرز  به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه بر اثر واژگونی اتوبوس رخ داد و منجر به مصدومیت دو مرد و چهار زن شد که همه آنها پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام حسین(ع) شهر نکا منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران بیان کرد: در حادثه دیگری نیز که در جاده بهشهر به گلوگاه در حوالی روستای قلعه پایان خلیل شهر رخ داد، چهار دستگاه وسیله نقلیه شامل سمند، پراید،کامیون و مینی بوس با یکدیگر برخورد کردند.

اشکپور ادامه داد: 6 دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس خلیل شهر، بهشهر یک و دو، گلوگاه، لمراسک و آمبولانس هلال احمر روستای پاسند به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه هفت زن و هشت مرد زخمی شدند، از بین مصدومان تنها سه نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه به بیمارستان‌های ثامن الائمه(ع)گلوگاه، شهدا و امام خمینی(ره) بهشهر منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران در پایان درباره وضعیت مصدومان گفت: باتوجه به بررسی های تکنسین‌های اورژانس اعزامی در حین اقدامات پیش بیمارستانی، حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.