پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

171 روستای بخش دودانگه و چهاردانگه در هفته دولت از نعمت گاز بهره مند می‌شوند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  عباس علی رضایی عصر امروزدر آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساری در فرمانداری با اشاره به اینکه مدیران باید همواره از نقد منصفانه رسانه‌ها استفاده بهینه کنند، اظهار داشت: آستانه تحمل مدیران در برابر نقد رسانه‌ها بالا برود و در عین حال رسانه‌ها نباید ستایشگر افراطی باشند و از بزرگنمایی فعالیت‌ها و عملکردها دوری شود.

وی افزود: ستیزه‌گری بی منطق نباید در کارکرد فعالیت اصحاب رسانه مازندران دیده شود و امید است خبرنگاران نسبت به ایفای نقش خطیر حرفه ای اطلاع رسانی خود نقش آفرین باشند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مازندران همواره همراه و کم کار مدیران استان و شهرستان هستند، تصریح کرد: اخلاق حرفه ای در کارکرد خبرنگاران مرکز استان موج می‌زند و تلاش خوبی برای تقویت فعالیت هدفمند خود دارند.

رضایی با بیان اینکه هفته دولت را با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گرامی می‌داریم، افزود: امیدواریم مدیران مسئولیت را به عنوان فرصتی برای خدمت و نوکری به مردم قلمداد کنند و بین خود و مردم فاصله ایجاد نکنیم و منش شهیدان رجایی و باهنر باید در نهاد آحاد مردم دیده شود.

عضو شورای اداری مازندران با اعلام اینکه روحیه جهادی شهیدان رجایی و باهنر باید در بین مدیران استان و شهرستان ساری و جاری شود، گفت: مردم ما مستحق خدمت بوده و همواره آنان که در تمام عرصه‌ها از نظام دفاع کردند باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ وقت نشناسی و مسابقه خدمت رسانی بین مدیران برای مردم باید در استان تقویت شود، افزود: در آستانه هفته دولت باید مدیران با شفافیت و صحت مشکلات و مطالبات مردم را رسیدگی کنیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در هفته دولت امسال 40 پروژه با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال را در حوزه‌های گازرسانی، آبرسانی، بهداشتی و زیرساختی را در مرکز استان افتتاح خواهیم کرد، تصریح کرد: 171 روستای بخش محروم دودانگه و چهاردانگه ساری در هفته دولت از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی با اعلام اینکه رسانه‌ها باید در تقویت امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند و ایجاد نشاط در بین مردم باید کارکرد اصلی خبرنگاران باشد، افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه خدمت رسانی صادقانه و آگاهانه نقش آفرین باشیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد خدشه در افکار ملت ایران از طریق تحریم و فشار اقتصادی است، گفت: اصحاب رسانه باید با آگاه‌سازی واطلاع رسانی از عملکرد کارگزاران نظام، طعم شیرین خدمت رسانی را در بین مردم نهادینه کنند.

در این مراسم از 80 خبرنگار شهرستان ساری به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد./تسنیم

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.