پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

13 سال حبس برای شرور سابقه دار مازندران

0

حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از صدور حکم قطعی شرور سابقه دار مازندران به 13 سال حبس تعزیری و 83 ضربه شلاق خبر داد.
وی با بیان اینکه محمود طالبی شرور سابقه دار مازندران به اتهام آدم ربایی و توهین به 13 سال حبس محکوم شد، افزود: متهم به اتهام آدم ربایی به 12 سال حبس ، برای جنبه عمومی جرم به یکسال حبس وبه اتهام توهین نیز به 83 ضربه شلاق محکوم شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، آرامش و امنیت را از حقوق اساسی شهروندان اعلام کرد و گفت: دستگاه قضایی با عاملان سلب آسایش و امنیت مردم با قاطعیت برخورد می کند.
حجت الاسلام جعفری افزود: همه دادستان های استان آمادگی کامل دارند در صورت تشکیل پرونده قضایی برای اخلال گران نظم و امنیت عمومی، به صورت فوق العاده، با سرعت و قاطعیت در شعب ویژه به این مساله رسیدگی کنند.
این متهم بهمن سال 94 با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار و زدن قمه به وی اقدام به قدرت‌نمایی و انتشار فیلم آن در فضای مجازی کرده بود.
چند روز پس از این ماجرا با تلاش شبانه‌ روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی مازندران متهم در 12 بهمن‌ 94 در مخفیگاهش دستگیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.