پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

1000 سند ملکی بنیاد مستضعفان به محرومان مازندران اهدا می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود ،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور به عنوان پشتوانه اقتصادی، بیش از 5500 سند رایگان به واجدان شرایط شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگر و جامخانه تحویل می‌شود.

در راستای منویات مقام معظم رهبری واجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور، سه مراسم جداگانه در روستای جامخانه شهرستان میاندرود بیش از هزار سند، در روستای نیازآباد بندر ترکمن سه هزارسند و در درگز بیش از هزار و پانصد سند مسکونی و کشاورزی تقدیم می‌شود.

در هریک از این سه آیین اهدای اسناد واگذاری املاک که با حضور محمد سعیدی کیا؛ رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از معاونان، نمایندگان، ولی فقیه در مناطق مذکور، استانداران و مدیران استانی برگزار می‌شود، به نیت 14 معصوم (ع)، تعداد 14 سند به صورت نمادین به مردم اهدا خواهد شد.

قیمت زمین‌های زراعی و مسکونی که اسناد واگذاری آن‌ها براساس منویات مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا می‌شود، بیش از 153 میلیارد تومان و با متراژ کلی بیش از شش هزار و 200 هکتار کشاورزی و مسکونی است که تقریبا به صورت رایگان به مردم کم برخوردار مناطق یاد شده در استان‌های گلستان و مازندران، واگذار خواهد شد.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.