پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

‌تلاش دشمن متلاشی کردن بنیان خانواده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ولی الله امیری امروز در کمیسیون امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های دینی و ملزومات قانونی، رعایت حدود در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی امری غیر قابل اجتناب است.

وی افزود: رعایت عفاف و حجاب تنها متوجه بانوان نیست بلکه تمام افراد موظف به رعایت این مسئله هستند.

امیری با اشاره استکبار جهانی در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی دقیق برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق مختلف بویژه جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: بیشترین تمرکز دشمنان بر روی تضعیف و متلاشی کردن بنیان خانواده ایرانی- اسلامی با محوریت مادر به عنوان محور و کانون اصلی خانواده است.

وی بر لزوم ایجاد حساسیت نسبت به معروفات پیش برنده و منکرات فلج کننده در سازمان‌ها اشاره کرد و افزود: به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تا پایان سال‌ جاری دوره آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر برای مسئولان حوزه امور بانوان و خانواده دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر هر دستگاه باید به‌عنوان اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های موجود آن دستگاه ایفای نقش کند، تصریح کرد: التزام عملی به قانون و انجام صحیح وظایف محوله، تکریم ارباب رجوع، حسن خلق، اقامه نماز جماعت و اول وقت از معروفات مهم و تاثیرگذار در سازمان‌هاست.

وی بیان کرد: متخلق به آداب انسانی و اسلامی بودن کارکنان، رعایت حسن خلق، تلاش در جهت حفظ بیت المال و رعایت حقوق شهروندی از مهم‌ترین معروفات و در مقابل بی نظمی، توجه بیش از حد به گرایش‌های سیاسی و عدم شایسته سالاری، فراگیر شدن مسائل قومی و قبیله ای و جایگزینی روابط بجای ضوابط از منکرات بسیار آسیب زننده در دستگاه‌ها و سازمان‌های استان است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.