پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۸۸۶ فقره تصادف در نقاط حادثه خیز شهری مازندران رخ داد

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی باقری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی اظهار داشت: در حوزه درون شهری نقاط حادثه خیز در استان شناسایی شد و فقط در این نقاط امسال ۴۰ نفر فوت شد و ۸۸۶ فقره تصادف جرحی نیز به وقوع پیوست.

وی خواهان برپایی منظم شورای ترافیک در مناطق مختلف و شهرستان های استان شد و گفت: ما برابر کسانی که قربانی تصادف می شوند مسئول هستیم و باید فضایی مهیا شود تا مردم از خدمات و گردشگری بهره مند شوند.

سرهنگ باقری با اشاره به ورود شمار زیادی از مسافران در ایام سال به مازندران یادآور شد: در حوزه درون شهری امسال ۱۲۹ نفر براثر تصادف فوت کردند و بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش ۱۲ درصدی میزان سفرها بوده ایم افزود: اگر نتوانیم از ظرفیت های مدیریتی بهره مند شویم شاهد افزایش شمار تصادفات خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۵۲ درصد تصادفات در حوزه درون شهری مربوط به عابران پیاده بوده است و لازمه جلوگیری از تصادفات فوتی و جرحی، توجه خط کشی ها و مقررات است.

وی تصادفات موتورسیکلت ها را بیشترین شمارتصادفات در استان برشمرد و خواستار راه اندازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، اجرای خط کشی های طولی و عرضی، نصب تابلوهای هدایت رانندگان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.