پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۸۰ درصد تجهیزات نیروگاه زباله سوز وارد ساری شده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از تسنیم، علیجان شمشیربند صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری ۲۰۰ جلسه در دوره سه و نیم سال فعالیت شورای چهارم ساری خبر داد و اظهار داشت: بیش از هزار مورد مصوبه در حوزه توسعه و عمران شهری و فعالیت فرهنگی ساری در شورا اجرایی شده است.

شمشیربند با بیان اینکه زباله مشکل اساسی مردم مرکز استان و شهرهای گردشگرپذیر است، افزود: در ابتدا مدیران وقت به مردم وعده رفع معضل زباله تا شش ماه آینده داده بودند.

وی با اعلام اینکه زباله از سیزده سال گذشته تاکنون به منطقه پشتکوه چهاردانگه ارسال می‌شود، تصریح کرد: تا قبل از دوره چهارم شورا گام‌هایی اساسی رای رفع مشکل زباله صورت نگرفته است.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه ۸۰ درصد تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز ساری وارد مرکز استان شده است، افزود: دولت موظف به تخصیص اعتبار ساخت نیروگاه زباله‌سوز شده که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان توسط دولت تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه احداث نیروگاه زباله‌سوز تا پایان سال ۹۶ اجرایی خواهد شد، گفت: امیدواریم مشکل مردم کیاسر تا موعد مقرر برطرف شود.

وی افزود: بودجه شهرداری ساری در سال ۹۲ از ۹۰ میلیارد تومان به بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ رسیده است.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری سال در سال ۹۶ به ۵۸۴ میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: بودجه فرهنگی شهرداری ساری از ۵ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۲۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ رسیده است.

شمشیربند با بیان اینکه قیمت قبر در آرامگاه ساری نباید از ۵ میلیون تومان بیشتر باشد، افزود: در صورت مشاهده مبلغ بیشتر از سوی مسئولان آرامستان با افراد برخورد می‌شود.

وی با اعلام اینکه ساری تنها دارای یک بوستان در دوران پس از انقلاب بوده است، گفت: مجموعه فضاهای پارک‌های ساری بالغ بر ۱۰ هزار هکتار بوده که اکنون به اکنون با ۶۰ درصد افزایش به ۱۷ هزار هکتار رسیده است که سرانه فضای سبز شهرداری ساری افزایش یافت.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه پارک جنگلی شهید زارع تحت مدیریت شهری شهرداری ساری قرار گرفته است، افزود: شهر بازی ساری در محل پارک جنگلی شهید زارع احداث می‌شود.

شمشیربند با اعلام اینکه سیکوتپه از عرصه‌های طبیعی بوده که قرار است تله کابین در این مکان جانمایی شود، گفت: امیدواریم ساری به‌زودی در حوزه توسعه فضای سبز به رشد همگون برسد.

وی با بیان اینکه ۵۰ کیلومتر کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در ساری اجرا می‌شود، افزود: این پروژه با صرف ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرایی شدن است.

رئیس شورای شهر ساری با اعلام اینکه برای آسفالت شهر ساری با صرف ۱۵۵ میلیارد تومان قریب به دو میلیون متر مربع از معابر مرکز استان زیرسازی و آسفالت شده است تصریح کرد: نهضت آسفالت در ساری رونق گرفته است.

شمشیربند با بیان اینکه جذب نیرو در شهرداری به صورت رسمی از سوی استانداری انجام می‌شود، افزود: قالب نیروهای شرکتی جذب شده در شهرداری روزمزد و رفت و روب هستند.

وی با اعلام اینکه بدهی شهرداری ساری به پیمانکاران بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: شهرداری بیشتر از این میزان از مردم و نهادها طلب دارد  که قول می‌دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.