پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰۰۰ کودک و دانش آموز نیازمند در مازندران شناسایی شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آرام ظهر چهارشنبه در برنامه پویش لبخند و توزیع لباس گرم در نوبنیاد ساری با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آرمان اصلی این انقلاب کمک به نیازمندان بود و با این هدف سازمان بهزیستی و برای رفع محرومیت زدایی و کمک به اقشار صعیف شکل گرفت.

وی اظهار داشت: بهزیستی پس از ۴۰ سال به مرحله بلوغ رسیده است و یکی از رویکردها، بهره گیری از مشارکت اجتماعی است زیرا عمده کار ما توسط خود مردم و خیرین در حال انجام است.

به گفته آرام، بیش از ۹۰ درصد خدمات را خود مردم انجام می دهند و هرجا از ظرفیت مردم بهره گرفتیم بهترین خدمات ارائه شد و بهره گرفتن از ظرفیت اجتماعی و از جمله برنامه ها است.

مدیرکل بهزیستی مازندران از تهیه لوزم التحریر برای بیش از ۹ هزار دانش آموز استان خبر داد و گفت: همچنین در ماه رمضان برای ۲۲ هزار خانوار سبد غذایی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان  تهیه و توزیع شده است.

آرام با بیان اینکه طرح پویش لبخند زمستانه از مهرماه با اولویت مناطق کم برخوردار در استان شروع شده است گفت: ۳۰ منطقه حاشیه نشین در استان وجود دارد و دو هزار کودک و سه هزار دانش آموز نیازمند در این مناطق شناسایی شده است.

وی با اظهار اینکه فعالیت های خیرخواهانه را تداوم خواهیم داد گفت: امیدواریم با تداوم این فعالیت ها، نیاز خانواده ها را تامین و کیفیت زندگی مردم را ارتقاء دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.