پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۴۰ درصد ظرفیت سدگلورد صرف تامین آب شرب شرق مازندران می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از مهر، ابراهیم یخکشی شامگاه چهارشنبه در آیین انتقال پیکر مطهر شهید عبدالله قربانی از روستای قدیم رودبار به روستای جدید برای آبگیری سد گلورد افزود: با آبگیری سد گلورد قبر مطهر شهید عبدالله قربانی از روستای رودبار قدیم به جدید منتقل شد و این شهید اکنون امنیت اقتصادی را به هماره آورده است.

وی ادامه داد: این شهید که امروز به‌واسطه آبگیری سد گلورد در آینده‌ای نزدیک قبر مطهرش جابه‌جاشده است در دفاع از امنیت کشور به شهادت رسید و امروز در دفاع از امنیت اقتصادی و اجتماعی دوباره تشییع و خاک‌سپاری شد و شهید حاضر است و ناظر بر ما و اعمال ما است.

مدیرکل آب منطقه‌ای مازندران گفت: سد گلورد شرق مازندران پروژه عمرانی بزرگی است که باید بدانیم کار توسعه دارای نعمات و مشکلاتی است و اینکه در سد گلورد از روستاهای مختلف نیروهای تخصصی به‌کارگیری شده و حرفه‌آموزی توسط برخی از روستاییان منطقه ایجادشده است؛ نعمت است.

یخکشی با اشاره به اینکه جابه‌جایی روستای رودبار شاید مشکلاتی را برای روستاییان داشته است، یادآور شد: در کنار مشکلات جابه‌جایی، اکنون روستای رودبار هویت جدید پیداکرده است و انتظار داریم آبگیری سد گلورد مایه برکات فراوان باشد که ۴۰ درصد این سد برای تأمین آب شرب است که خدمات مناسبی در این حوزه به شرق مازندران ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: مشارکت شما مردم در ساخت سد گلورد ستودنی است که روستاهای منطقه تلاش فراوانی در این بخش انجام دادند که باید قدردان بود.

امام‌جمعه بهشهر هم در سخنانی با اشاره به حیات عرفانی و جهادی و انقلابی جامعه گفت: مردم ما امروز از نقطه دور برای پاسداشت نام و یاد شهدا حرکت کردند و علم انقلاب را برافراشتند.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری افزود: این روحیه مردم نشانه حیات و پویایی جامعه است و پیوند جامعه به مسائل سازندگی هم ستودنی است که باید اداره خود و مملکت باید با وحدت باشد که هست.

وی گفت: اکنون رشد قابل‌توجه در هزارجریب حاکم شده است و گلستان شده است اما باید بدانیم بعد از انقلاب هزار سال هزارجریب رشد کرد اما ۱۷۰۰ سال دیگر باید کار شود و با پیوند با امام و رهبری، جهاد، شهادت‌طلبی و ساخت‌وساز و اتحاد و وحدت رشد محسوس را در هزارجریب شاهد باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.