پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۳۰۰ راهدار در جاده های مازندران مستقر می شوند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از قدس آنلاین، احمد آفرین محمدزاده افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا مسافران نوروزی جاده ها در آغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه کنند.

وی به استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد و یادآور شد: ۲۲راهدارخانه در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان عزیز را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: به منظور کنترل و نظارت بر گشت های راهداری  و حمل و نقل ادارات تابعه و با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن، گشت های ویژه نوروزی (مجهز به سامانه GPS) در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی شامل هراز، سوادکوه، کندوان و ساری – کیاسر اعزام می شوند.

محمدزاده در خصوص بخشی از اقدامات ایمن سازی محورهای استان توسط این اداره کل برای ایام نوروز اظهار داشت: اجرای روکش آسفالت ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها، نصب نیوجرسی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب تابلو های فلورسنتی جهت آشکار سازی نقاط پر حادثه، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.